مقاله عوامل تأثیر گذارمبلغان بر جوانان (تبلیغ)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله عوامل تأثیر گذارمبلغان بر جوانان (تبلیغ) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل تأثیر گذارمبلغان بر جوانان (تبلیغ)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل تأثیر گذارمبلغان بر جوانان (تبلیغ)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل تأثیر گذارمبلغان بر جوانان (تبلیغ) :

مبلغ می تواند در اینجا به معنای عام آن بکار رود و همه مبلغین را اعم از والدین، مربیان ، روحانیون و … را شامل شود که ایشان درامر تبلیغ یک سری عوامل تأثیر گذار ومثبت بر جوانان دارند ویک سری عوامل منفی و باز دارنده که در اینجا به برخی از آنها اشاره می شود.

عوامل مثبت وتأثیر گذار۱:
۱. ایمان مبلغ ومؤمنانه بودن
۲. آگاهی مبلغ و حکیمانه بودن تبلیغ
۳. خیر خواهی مبلغ وصادقانه بودن تبلیغ
۴. استمداد از خداوند وتوسل به اولیای دین
۵. بهره برداری ازعوامل مشروع و مؤثر ومورد علاقه نسل جوان

عوامل منفی وبازدارنده۲:
۱. ضعف ایمان
۲. ضعف آگاهی مکتبی وارائه چهره ای ناموزون وغیر منطقی از مکتب
۳. ضعف آگاهی نسبت به مخاطب و عدم رعایت شرایط سنی، تحصیلی ، محیطی وروانی مخاطب
۴. ضعف آگاهی از شرایط تبلیغ و شیوه های مؤثر آن . چنانکه قرآن کریم می فرماید: « واتو البیوت من أبوابها»
۵. ضعف آگاهی ازتوطئه های تبلیغی دشمنان
۶. خصلت های شخصیتی منفی

صفات مبلغ از دیدگاه قرآن وروایات:
۱. آگاهی:
مبلغ باید هدف از تبلیغ را به خوبی بشناسد تا بتواند در راه رسیدن به آن قدم بردارد.

قل هذه سبیلی أدعوا الی الله علی بصیره أنا ومن اتبعنی
بگواین راه من است همراه با پیروانم با بصیرت وآگاهی کامل، همه را به سوی خدا دعوت می کنیم.( یوسف /۱۰۸ )

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.