بررسی تطبیقی مولفه های مدیریت بر مبنای روابط انسانی (نئوکلاسیک) با کارکردهای موجود در نظام آموزشی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تطبیقی مولفه های مدیریت بر مبنای روابط انسانی (نئوکلاسیک) با کارکردهای موجود در نظام آموزشی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تطبیقی مولفه های مدیریت بر مبنای روابط انسانی (نئوکلاسیک) با کارکردهای موجود در نظام آموزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تطبیقی مولفه های مدیریت بر مبنای روابط انسانی (نئوکلاسیک) با کارکردهای موجود در نظام آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تطبیقی مولفه های مدیریت بر مبنای روابط انسانی (نئوکلاسیک) با کارکردهای موجود در نظام آموزشی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف مقاله حاضر، بررسی تطبیقی مولفه های مدیریت بر مبنای روابط انسانی (نئوکلاسیک) با کارکردهای موجود در نظام آموزشی بوده،روش تحقیق، توصیفی- تحلیلی است،جامعه آماری، نظام آموزرشی کشور ایران می باشد، حجم نمونه، عناصر، شاخص ها، کارکردها و قوانین موجود در مدارس آموزشی براساس نظریه های نئوکلاسیک مد نظر قرار گرفته شده است. اطلاعات مورد نیاز از طریق جستجو در منابع کتابخانه ای و شبکه جهانی اینترنت به دست آمده است. یافته کلی پژوهش،حاکی از توجه نسبی و تاکید نظام تعلیم و تربیت به مهارت روابط انسانی در فرایندهای مختلف آموزش است. نیازهای بهداشتی و انگیزشی مد نظر هرزبرگ، نظام پاداش مبتنی بر پاداش با توجه به تلاش فرد (گریگور) توسعه مشارکت در مدرسه و ایجاد رهبر رسمی و اجتماعی (بیلز) توجه به هدف با رویکرد مرحله ای و نگاه به مدارس حرفه ای و شغلی(کیجرو دوات) در قوانین و محتوای دروس بدان تاکید نسبی شده است و محتوای برنامه درسی زمینه را برای بهبود روابط انسانی فراهم می آورد، اما کافی نیستند. باتوجه به نتایج به دست آمده پیشنهادهای زیر ارائه شده است: توجه به عدم رضایت و ناراضی بودن دانش آموزان و کارکنان از طریق حداکثر ایمن نگه داشتن فضای مدرسه ، رعایت استانداردهای لازم در ساخت مدارس ،بهره گیری از ورزش و بازی و تلفیق آن با برنامه درسی و نگاه تیزبینانه تر به برنامه غیر رسمی پویا و همچنین استفاده از رویکردهای مشارکت و مسولانه در اداره کلاس و مدرسه ،روش تدریس فعال و توجه به تقویت انگیزش هاو بهره وری در مدارس، توسعه نظام پاداش ،استانداردسازی هدف ها و در نهایت سرمایه گذاری در توسعه ی مدارس شغلی و حرفه ای.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.