بازارگرایی و عملکرد سرمایه گذاران صادرات: فرایند قابلیت های بازاریابی و مزایایرقابتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بازارگرایی و عملکرد سرمایه گذاران صادرات: فرایند قابلیت های بازاریابی و مزایایرقابتی دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بازارگرایی و عملکرد سرمایه گذاران صادرات: فرایند قابلیت های بازاریابی و مزایایرقابتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازارگرایی و عملکرد سرمایه گذاران صادرات: فرایند قابلیت های بازاریابی و مزایایرقابتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بازارگرایی و عملکرد سرمایه گذاران صادرات: فرایند قابلیت های بازاریابی و مزایایرقابتی :
تعداد صفحات :۳۴
چکیده مقاله:
مطالعه ما بر فرایند داخلی که در آن جهت گیری بازار بر عملکرد قابلیت های بازاریابی تاثیر می گذارد متمرکز است و مدلی برای جهت گیری بازار، قابلیت های بازاریابی، مزایای رقابتی و روابط عملکردی ارائه می کند. با استفاده از داده های پیمایشی ۴۹۱ سرمایه گذاری صادرات در کشور چین، دریافتیم که قابلیت های بازاریابی میانجی گر رابطه عملکرد و جهت گیری بازار هستند، در حالیکه مزایای رقابتی، رابطه بین عملکرد و قابلیت های بازاریابی را به طور جزئی میانجیگری میکند. بعلاوه، مکانیزم هماهنگی و استراتژی رهبری هزینه به ترتیب اثرات جهت گیری بازار بر ایجاد محصول جدید و قابلیت های ارتباطی بازاریابی را تقویت و تضعیف می نماید. آشفتگی بازار، اثر جهت گیریبازار بر قابلیت تولید محصول جدید را تضعیف می کند، در حالی که شدت رقابتی، این اثر را تقویت می کند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.