شناسایی مشتریان در سیستمCRMبا بهره گیری از داده کاوی و روش AHPفازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی مشتریان در سیستمCRMبا بهره گیری از داده کاوی و روش AHPفازی دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی مشتریان در سیستمCRMبا بهره گیری از داده کاوی و روش AHPفازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی مشتریان در سیستمCRMبا بهره گیری از داده کاوی و روش AHPفازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی مشتریان در سیستمCRMبا بهره گیری از داده کاوی و روش AHPفازی :

تعداد صفحات :۲۸

چکیده مقاله:

امروزه نحوهی تعامل سازمانها و بخصوص بانکها با مشتریان در قالب مدیریت ارتباط با مشتری ۱ بطور قابل توجهی تغییر یافته است. یکی از چالشهای اصلی سازمانهای مشتری محور در سیستمCRMشناسایی مشتریان، ایجاد تمایز بین گروههای مختلف و تخصیص مناسب منابع به آنها مطابق با ارزش و سودآوریشان میباشد. همچنین ارائه خدمات مناسب به مشتریان بالقوه، با افزایش رقابت در بین بانکها و مؤسسات مالی بسیار حائز اهمیت است. این امر با شناسایی مشتریان و تحلیل رفتار آنها امکانپذیر میباشد. در این راستا درمطالعهی حاضر تلاش شده است، تا با بهرهگیری از مدل توسعه یافتهWRFMLPگروههای مختلف مشتریان را در یکی از بانکهای ایران شناسایی نماییم. از دادههای تراکنشی ۱۹۵۰۰ مشتری در بازهی زمانی۱۳۹۳/۱/تا۱۳۹۴/۰۱/۳۱ استفاده شده است. جهت شناسایی گروههای مختلف مشتریان از الگوریتم داده کاوی Two-Step استفاده شد، در مقایسهای که در بین سه الگوریتم خوشهبندی انجام شد، بالاترین کیفیت را داشت. جهت تشخیص میزان ارزش مشتریان در گروههای ایجاد شده و وزندهی پارامترهای ورودی ازروشAHPفازی استفاده شد. در نهایت تحلیل خوشهها با استفاده از الگوریتمهای درخت تصمیم انجام شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.