اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت سرمایه گذاران از خدمات کارگزاری ها با استفاده از مدل سروکوال در بورس اوراق بهادار تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت سرمایه گذاران از خدمات کارگزاری ها با استفاده از مدل سروکوال در بورس اوراق بهادار تهران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت سرمایه گذاران از خدمات کارگزاری ها با استفاده از مدل سروکوال در بورس اوراق بهادار تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت سرمایه گذاران از خدمات کارگزاری ها با استفاده از مدل سروکوال در بورس اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت سرمایه گذاران از خدمات کارگزاری ها با استفاده از مدل سروکوال در بورس اوراق بهادار تهران :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در شرکت های کارگزاری برای رسیدن به رضایت بیشتر سرمایه گذاران یکی از راه ها، شناخت مشکلات و بررسی دیدگاه های سرمایه گذاران است. که بدین وسیله مدیران می توانند در تصمیم گیری بهتر عمل نموده و با استفاده از نظر مشتریان خود سعی کنند نقاط قوت را تقویت و در رفع موارد ضعف کوشا باشند و براین مبنا برنامه ریزی کنند. هدف از پژوهش حاضر بررسی عملکرد شرکت های کارگزاری از دیدگاه سرمایه گذاران می باشد. بدین منظور با استفاده مدل سروکوال به تجزیه و تحلیل کیفیت خدمات دفاتر کارگزاری پرداخته شده است. تعداد ۳۸۴ نفر از سرمایه گذاران شرکت بورس اوراق بهادار تهران به عنوان نمونه، به روش تصادفی انتخاب و داده های مورد نیاز با استفاده از پرسشنامه استاندارد جمع آوری شده است. آزمون های آماری در پنج حوزه مفهومی شکلدهنده کیفیت خدمات شامل ملموسات، پاسخگویی، تضمین، اعتبار و همدلی صورت گرفته است. نتایح نشان دهنده آن است که بین انتظارات و ادراکات سرمایه گذاران از موارد ملموس، اعتبار، پاسخگویی و بعد همدلی در خدمات دفاتر کارگزاری ها تفاوت معنی داری وجود دارد. و همچنین بین انتظارات و ادراکات سرمایه گذاران از بعد اطمینان تفاوت معناداری دیده نمی شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.