شناسایی و اولویت بندی عوامل اثرگذار در ارزش دوره عمر مشتری CLV جهت رتبه بندی مشتریان با رویکرد ترکیبی DEMATEL و ANP فازی مطالعه موردی: بانک کشاورزی استان البرز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی و اولویت بندی عوامل اثرگذار در ارزش دوره عمر مشتری CLV جهت رتبه بندی مشتریان با رویکرد ترکیبی DEMATEL و ANP فازی مطالعه موردی: بانک کشاورزی استان البرز دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی و اولویت بندی عوامل اثرگذار در ارزش دوره عمر مشتری CLV جهت رتبه بندی مشتریان با رویکرد ترکیبی DEMATEL و ANP فازی مطالعه موردی: بانک کشاورزی استان البرز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویت بندی عوامل اثرگذار در ارزش دوره عمر مشتری CLV جهت رتبه بندی مشتریان با رویکرد ترکیبی DEMATEL و ANP فازی مطالعه موردی: بانک کشاورزی استان البرز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی و اولویت بندی عوامل اثرگذار در ارزش دوره عمر مشتری CLV جهت رتبه بندی مشتریان با رویکرد ترکیبی DEMATEL و ANP فازی مطالعه موردی: بانک کشاورزی استان البرز :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
مسئله اصلی این تحقیق این است که بانک مورد مطالعه نتوانسته است از اطلاعات مناسبی برای ارزش چرخه عمر شتری CLV استفاده کند و به نظر می رسد که هیچ یک از پیش بینی کننده های آماری CLV انتظارات مشتری را در نظر نگرفته است هدف اصلی از انجام این پژوهش شناسایی و رتبه بندی عوامل اثرگذار در CLV در بانک کشاورزی استان البرز می باشد این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نوع توصیفی – پیمایشی می باشد برای دستیابی به این هدف از رویکرد MCDM فازی که در آن از روش DEMATEL برای تعیین روابط عوامل CLV و از روش ANP برای وزن دهی استافده شد. جامعه آماری در این پژوهش بخش مدیریت بازاریابی و امور مشتریان بانک کشاورزی استان البرز می باشد که نمونه آماری ان جامعه خبرگان به تعداد ۸ نفر تشکیل می دهد. ابزار گردآوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه بود نتایج روش DEMATEL نشان داد که در بین عوامل اصلی عامل امتیاز وفاداری مشتری تاثیرگذارترین و ارزش فعلی مشتری تاثیرپذیرترین عامل می بادش. همچنین حل با روش F.ANP نشان داد که بیشترنی وزن مربوط به عامل میانگین حساب مشتری می باشد و اولیت اور را کسب کرد و در نهایت پیشنهاداتی ارائه گردید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.