بازنگری در منطق تولید محصولات صنعتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بازنگری در منطق تولید محصولات صنعتی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بازنگری در منطق تولید محصولات صنعتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازنگری در منطق تولید محصولات صنعتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بازنگری در منطق تولید محصولات صنعتی :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
انسانها همواره از کالاها برای رفع احتیاجات خود استفاده نمودهاند. در طول زمان منطق تولید کالاها،متناسب با الزامات اقتصادی، اجتماعی، جغرافیایی و تکنولوژیکی متفاوت بودهاست. دورههای پیشتر به کالا به عنوان یک شی مصرفی که به تناسب خواست و احتیاج افراد ساخته میشد نگاه میکردند و بنابراین محصولات تنها به صورت سفارشی و با درنظر گرفتن توان اقتصادی و سطح اجتماعی افرادساخته میشد که از آن به عنوان دوران صنایع دستی یاد میکنیم. لیکن با انقلاب صنعتی و سپس انقلاب اطلاعاتی، منطق تولید محصولات و کالاها نیز دستخوش تغییر شد. از اینرو این پژوهش به دنبالشناسایی تغییراتی است که با ظهور عصر اطلاعات و ارتباطات و مطرح شدن عنصر خدمات، در منطق تولیدات صنعتی به وجود آمد. این پژوهش به روش توصیفی-تطبیقی به بررسی روند تغییرات این جریانمیپردازد. در نهایت میتوان گفت که جریان تولید محصولات از ارتباط دوسویه بین تولیدکننده و مشتری در عصر صنایعدستی به سمت ارتباط تکسویه بین تولیدکننده و مشتریان در دوران صنعتپیش رفت. در عصر جدید خدمات و اطلاعات، باز بازنگری مجدد در جایگاه مشتریان و تولیدکنندگان و نیز پیامدهای منفی عصر صنعت، شیوه سفارشیسازی رواج پیدا کرد. این شیوه به نوعی ترکیب نقاطقوت عصر صنایع دستی و تولید ماشینی است. محصولات به جای تولید در کارخانه و فروش در بازار که مشتریان در آن نقشی نداشتند، به رابطهای مشارکتی مبدل شده که محصولات با مشارکت تمامی فعالان یعنی مشتری، طراح، تولید کننده و… به انجام میرسد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.