شناسایی و اولویت بندی شاخص های تاثیرگذار بر موفقیت تجاری سازی تکنولوژی دانشگاهی با استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری جند معیاره فازی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی و اولویت بندی شاخص های تاثیرگذار بر موفقیت تجاری سازی تکنولوژی دانشگاهی با استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری جند معیاره فازی دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی و اولویت بندی شاخص های تاثیرگذار بر موفقیت تجاری سازی تکنولوژی دانشگاهی با استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری جند معیاره فازی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویت بندی شاخص های تاثیرگذار بر موفقیت تجاری سازی تکنولوژی دانشگاهی با استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری جند معیاره فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی و اولویت بندی شاخص های تاثیرگذار بر موفقیت تجاری سازی تکنولوژی دانشگاهی با استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری جند معیاره فازی :
تعداد صفحات :۳۳
چکیده مقاله:
در سالهای اخیر باپیگیری سیاستها و برنامههای توسعه علمی خوشبختانه شاهد رشد قابل توجه تولیدات علمی در کشور بوده ایم ولی آنچه که می توانداین رشد را به توسعه پایدار کشور گره زده و موجب پویایی و اثربخشی موسسات علمی شود بکارگیری و تجاری سازی دستاوردهای علمی در جهت تعالی و رفاه جامعه است دانشگاه ها یکی از چندین نهادی می باشند که در کنار نهاها و موسسات تحقیقاتی در یک کشور اقدام به توسعه دانش و فناوری های نوین برای صنایع مختلف می کنند. جامعهآماری تحقیق را تعداد مدودی از کارمندان و اساتید دانشگاه دفتر ارتباط با صنعت می باشند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.