بررسی و تاثیر عوامل کیفیت خدما ت آماری از منظر کاربارن آمار مورد مطالعه: مرکز امار ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و تاثیر عوامل کیفیت خدما ت آماری از منظر کاربارن آمار مورد مطالعه: مرکز امار ایران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و تاثیر عوامل کیفیت خدما ت آماری از منظر کاربارن آمار مورد مطالعه: مرکز امار ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و تاثیر عوامل کیفیت خدما ت آماری از منظر کاربارن آمار مورد مطالعه: مرکز امار ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و تاثیر عوامل کیفیت خدما ت آماری از منظر کاربارن آمار مورد مطالعه: مرکز امار ایران :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در این پژوهش به شناسایی و تاثیر عوامل موثر بر ارتقای کیفیت خدمات اماری از منظر کاربران آمار مشتریان و مرکز آمار ایران پرداخته می شود سازه های نظام آماری؛ محیط سازمانی؛ فرایندهای آماری و خروجی های اماری چارچوب ملی تضمین کیفیت آماری عوامل کیفیت خدمات آماری تعیین شد. پژوهش به لحاظ هدف؛ کاربردی و به لحاظ روش توصیفی همبستگی است جامعه آماری کاربران آمار مرکز امار ایران هستند که از روش نمونه گیری تصادفی ساده تعیین شد. نتایج پژوهش حاکی از آن است که مدل اجرا و فرضیه های پژوهش بررسی شد . همچنین پیشنهاداتی برای بهبود و ارتقای کیفیت خدمات مرکز آمار ایران ارائه شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.