بررسی تحلیلی و سمانتیک نشانه های تصویر در تبلیغات محیطی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تحلیلی و سمانتیک نشانه های تصویر در تبلیغات محیطی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تحلیلی و سمانتیک نشانه های تصویر در تبلیغات محیطی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تحلیلی و سمانتیک نشانه های تصویر در تبلیغات محیطی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تحلیلی و سمانتیک نشانه های تصویر در تبلیغات محیطی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر سعی در بیان و بررسی مطالعات ساختاری و شناخت و تحلیل سمانتیک چند معنایی بودن پیام های بصری به لحاظ نشانه شناسی و ارتباطات فرهنگی و گسترش ارتباط بین تصویر و هویت با استناد به نمونه هایی از تبلیغات محیطی و ارائه ارتباط بین مفهوم و معنا از یک طرف و هویت و نشانه از طرف دیگر پرداخته که هدف اصلی بررسی اثر تصویری می باشد در بخش دوم انواع روش های شناخت و بررسی عوامل تصویری ایده بیان و نشانه شناسی معرفی و در جدول های طبقه بندی شده ارائه می گردد و به ترکیب مطالعات نظری با اصول عملی و علمی پرداخته می شود در بخش نتیجه گیری کارآمدی روش شناخت معانی سمانتیک و ارتباط آن با نشانه شناسی و تحلیل روابط ساختار و معانی اصلی تصویر می باشد که نتایج حاصل از این روش به تحلیل پیام خلق اثر گیرنده مخاطب و زمینه های فرهنگی اجتماعی اشاره می کند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.