از خیابان سپه قزوین تا خیابان سپه اصفهانآسیب شناسی چند وجهی پیاده راه سازی در نظام شهری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 از خیابان سپه قزوین تا خیابان سپه اصفهانآسیب شناسی چند وجهی پیاده راه سازی در نظام شهری دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد از خیابان سپه قزوین تا خیابان سپه اصفهانآسیب شناسی چند وجهی پیاده راه سازی در نظام شهری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی از خیابان سپه قزوین تا خیابان سپه اصفهانآسیب شناسی چند وجهی پیاده راه سازی در نظام شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن از خیابان سپه قزوین تا خیابان سپه اصفهانآسیب شناسی چند وجهی پیاده راه سازی در نظام شهری :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

پس از انقلاب صنعتی و سیطره ی اتومبیل و توسعه فن آوری حمل و نقل در شهر ها که زندگی و کاار در یا رون از محیط شهری را امکان پذیر نمود اعث شد که فضای مرکزی شهر اهمیت خود را ه واسطه ی عبور سریع وسایط نقلیه ی موتوری از میان فضای شهری از دست داده و تعاملات فیزیکی میان مردم شهر و محیط کالبدی اطرافشان را نسبت هگذشته ضعیف نموده و کاهش می دهد در نتیجه اغلب مراکز شهر های زرگ ه ازدحام ،آلودگی و کیفیت زندگی پا یین از سکنه تهی شده و در نهایت کاهش ایمنی و راحتی عبور و مرور عا رین پیاده را ه همراه داشته است. و اینجا اود کاه حث پیاده راه سازی یش از پیش مورد توجاه رارار گرفات. طراحی فضای پیاده که فقط موصوعات ران پیادهشد تاثیرات زیادی ر روی مسائل زیست محیطی از جمله آلودگی ها و مسایل اجتماعی دارد و سبب الا رفتن تعااملات اجتماعی و دیدار های چهره ه چهره می شود. پیاده راه ها نه تنها سبب ارتقا کیفی زیست محیطی و اجتماعی می شود لکه ا دارا ودن کار ری های موتلف ه ارتصاد منطقه نیز کمک می کند. رسمت غر ی خیا ان سپه در اصفهان که اهپیاده راه تبدیل شده است را ا استفاده از تکنیک SWOT مورد تحلیل قرار می دهیم. اردامات مدیریت شهری در این خیا بان را می توان دنباله اردامات وی در شکل دهی ه نخستین خیا ان ایران در رزوین دانست. آنچه در نهایت عنوان نتیجه می توان عنوان نمود این است که جنبش ایجاد پیاده راه ها در ایران عموما تک وجهی و در جهت کیفیت وشا ی منظر شهری وده است. در این مقاله پس از توضیحاتی در مورد زیر شاخه های توسعه پایدار شهری و تاثیراث یرات پیاده راه آن زیر شاخصه ها چند نمونه از پیاده راه های داخلی و خارجی مورد ررسی قرار گرفته اند و دلایل موفقیت و یا شکست هر کدام از این پیاده راه ها را دسته ندی کرده و سپس ا تشکیل مدل چند وجها ی آسیب شناسی پیاده راهسازی در ایران زمینه رای پیشنهاداتی جهت ارتقائ کیفیت پیاده راه سپه اصفهان در جهت سازگارسازی آن اصول رویکرد توسعه پایدار فراهم می گردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.