ارائه ی کاربردی از داده های عظیم در هوش تجاری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارائه ی کاربردی از داده های عظیم در هوش تجاری دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارائه ی کاربردی از داده های عظیم در هوش تجاری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه ی کاربردی از داده های عظیم در هوش تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارائه ی کاربردی از داده های عظیم در هوش تجاری :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
در این مقاله به بررسی کاربردی از داده های عظیم در هوش تجاری پرداخته می شود. امروزه داده های عظیم به مفاهیم تحلیلی و ابزارهای کمکی توانمندی نیاز دارد تا با شرایط بازارهای امروزی تطبیق پیدا کند. تجزیه و تحلیل های داده های عظیم به عنوان یک تکنولوژی مخرب ، باعث تغییر شکل هوش تجاری شده است که خود یک پشتوانه متکی بر تجزیه و تحلیل های داده در به دست آوردن بینش کسب و کار برای تصمیم گیری بهتر است . همچنین این مقاله منابع داده ها، روش ها، و برنامه های کاربردی مربوطه را از پنج منظر مهم بازاریابی از قبیل مشتریان ، محصول ، مکان ، قیمت و آینده نگری که بر پایه هوش بازاریابی استوار است بررسی می کند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.