شناسایی و اولویت بندی الزامات مشتریان و الزامات فنی با رویکرد QFD فازی مطالعه موردی: شرکت فرآورده های لبنی رامک شیراز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و اولویت بندی الزامات مشتریان و الزامات فنی با رویکرد QFD فازی مطالعه موردی: شرکت فرآورده های لبنی رامک شیراز دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و اولویت بندی الزامات مشتریان و الزامات فنی با رویکرد QFD فازی مطالعه موردی: شرکت فرآورده های لبنی رامک شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویت بندی الزامات مشتریان و الزامات فنی با رویکرد QFD فازی مطالعه موردی: شرکت فرآورده های لبنی رامک شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و اولویت بندی الزامات مشتریان و الزامات فنی با رویکرد QFD فازی مطالعه موردی: شرکت فرآورده های لبنی رامک شیراز :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

شناسایی و اولویت بندی الزامات مشتریان و الزامات فنی یک فرآیند تصمیم گیری چند معیاره است که مشتمل بر معیارهای کیفی وکمی بوده و با گسترش روز افزون مبحث برون سپاری از اهمیت مضاعفی برخوردار شده است.در مبحث شناسایی و اولویت بندیالزامات مشتریان و الزامات فنی روش های مختلفی ارائه شده است که در این مقاله تلاش شده است تا با ارائه یک مدل جامع و کاربردی که با لحاظ همزمان هر دو بعد کیفی و کمی، رویکردی نو در فرآیند شناسایی و اولویت بندی الزامات مشتریان و الزامات فنی در صنعت لبنی بر مبنای مشارکت تمام سطوح کارکنان و خرد جمعی ارائه گردد، تحقیق حاضر در سال ۳۱۳۱ با هدف شناسایی واولویت بندی الزامات مشتریان و الزامات فنی با استفاده از رویکرد QFD فازی انجام شده است. جامعه آماری این تحقیق را کلیه مصرف کنندگان، محصولات لبنی شرکت فراورده های لبنی رامک شیراز تشکیل می دهند، لذا حجم جامعه نامحدود و با توجه بهجدول مورگان برابر با ۱۸۳ نفر در نظر گرفته شد همچنین به منظور شناسایی الزامات فنی و رتبه بندی الزامات مشتریان، از نظرات ۷نفر از کارشناسان و خبرگان سازمان استفاده گردید. با استفاده از تکنیک تحلیل عاملی اکتشافی الزامات مشتریان در ۱ دسته کلی ویژگی های محصول، کیفیت محصول، تولید سبز قرار گرفتند و سپس با استفاده از تکنیک تحلیل عاملی تاییدی این مدل مورد آزمون قرار گرفت و برازش آن تایید شد، سپس با استفاده از تکنیک AHP فازی الزامات مشتریان رتبه بندی شدند. نتایج نشان داد که۳۲۲ .، مهمترین الزامات مشتریان ،.۳۲۱ ،. الزامات کیفی، مواد اولیه و ترکیبات مرغوب و قیمت رقابتی به ترتیب با اوزان ۳۵۷ هستند. در نهایت با استفاده از ماتریس خانه کیفیت به بررسی روابط بین الزامات مشتریان و الزامات فنی پرداخته شد و الزامات فنی مورد نیاز به منظور تامین الزامات مشتریان رتبه بندی شدند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.