تعیین تاثیر بازارگرایی و نوآوری بازاریابی بر مزیت های رقابتی در شرکتهای تولیدی کوچک ومتوسط
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تعیین تاثیر بازارگرایی و نوآوری بازاریابی بر مزیت های رقابتی در شرکتهای تولیدی کوچک ومتوسط دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تعیین تاثیر بازارگرایی و نوآوری بازاریابی بر مزیت های رقابتی در شرکتهای تولیدی کوچک ومتوسط کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین تاثیر بازارگرایی و نوآوری بازاریابی بر مزیت های رقابتی در شرکتهای تولیدی کوچک ومتوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تعیین تاثیر بازارگرایی و نوآوری بازاریابی بر مزیت های رقابتی در شرکتهای تولیدی کوچک ومتوسط :
تعداد صفحات :۲۰
چکیده مقاله:
بازارگرایی یک عامل کلیدی برایماندگاری شرکت ها درمحیطمتلاطم امروزی است این پژوهش به بررسی تاثیر بازارگرایی برمزیت رقابتی شرکت های تولیدی کوچک و متوسط استان مرکزی پرداخته است مشتری مداری رقابت گرایی و هماهنگی میان وظیفه ای به عنوان شاخصهای بازارگرایی درنظرگرفته شده اند و تاثیر آنها برنواوری بازاریابی و کسب مزیت های رقابتی سنجیده شده است روش تحقیق میدانی بوده و گرداوری داده ها توسط پرسشنامه ازمدیران و کارشناسان شرکت های قطعه سازی کوچک و متوسط استان مرکزی صورت گرفته مدل بااستفاده ازمدلسازی معادلات ساختاری مورد ازمون قرارگرفت نتایج پژوهش نشان داد نواوری بازاریابی درشرکت هایی که رقابت گرا بودند و ازهماهنگی میان وظیفه ای خوبی درتمام واحدهای شرکت برخوردارند بهبود یافته است همچنین نواوری بازاریابی منجر به کسب مزیت های رقابتی مبنی برتمرکز تمایز و رهبری هزینه ها دراین شرکت ها میگردد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.