اولویت بندی شایستگی های مورد نیاز مدیران گروه های برنامه ریزی درسی آموزش های فنی و حرفه ای به روش TOPSIS
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اولویت بندی شایستگی های مورد نیاز مدیران گروه های برنامه ریزی درسی آموزش های فنی و حرفه ای به روش TOPSIS دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اولویت بندی شایستگی های مورد نیاز مدیران گروه های برنامه ریزی درسی آموزش های فنی و حرفه ای به روش TOPSIS کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی شایستگی های مورد نیاز مدیران گروه های برنامه ریزی درسی آموزش های فنی و حرفه ای به روش TOPSIS،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اولویت بندی شایستگی های مورد نیاز مدیران گروه های برنامه ریزی درسی آموزش های فنی و حرفه ای به روش TOPSIS :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
همگام شدن با تغییرات سریع فناوری در بازار کار، نیازمند اصلاح برنامه ریزی درسی جهت طیف وسیعی ازمشاغل در بازار کار است که امروزه به دانش، مهارت و نگرش های نوین ویژه ای متناسب با تحولات فناوری دهههای اخیر نیازمند هستند. هدف از این تحقیق که از نوع توصیفی پیمایشی می باشد، رتبه بندی شایستگی های – مورد نیاز برنامه ریزان درسی مهارتی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور می باشد. جامعه ی آماری شاملمدیران گروه های برنامه ریزی درسی مهارتی در سال ۱۱۳۱ بوده است، که به علت محدودیت حجم جامعه، نمونه گیری صورت نگرفت. ابزار گردآوری داده ها، پرسش نامه ی محقق ساخته بر مبنای عوامل شناسایی شدهدر مدل پیشنهادی شایستگی مدیران گروه های برنامه ریزی درسی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور )الوادری و همکاران، ۱۱۳۱ ( بوده است. جهت انجام این تحقیق از روش ترکیبی تصمیم گیری چند معیاره و TOPSIS استفاده شده است. نتایج نشان می دهد که کار تیمی و مشارکت پذیری و تفکر تحلیلی به ترتیب از بیشترین و کمترین میزان اولویت برخوردار بوده اند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.