مقایسه کارکردهای اجرایی در بعد سازماندهی -برنامه ریزی در بین دانش آموزان با اختلال نافرمانی مقابله ای و عادی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه کارکردهای اجرایی در بعد سازماندهی -برنامه ریزی در بین دانش آموزان با اختلال نافرمانی مقابله ای و عادی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه کارکردهای اجرایی در بعد سازماندهی -برنامه ریزی در بین دانش آموزان با اختلال نافرمانی مقابله ای و عادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه کارکردهای اجرایی در بعد سازماندهی -برنامه ریزی در بین دانش آموزان با اختلال نافرمانی مقابله ای و عادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه کارکردهای اجرایی در بعد سازماندهی -برنامه ریزی در بین دانش آموزان با اختلال نافرمانی مقابله ای و عادی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر مقایسه کارکردهای اجرایی در بعد سازماندهی-برنامه ریزی در دانش آموزان با اختلال نافرمانی مقابله ای و عادیبود. بدین منظور،از بین کلیه دانش آموزان دبستان شهرستان شهربابک، ۰۶ شرکت کننده به صورت تصادفی در دو گروه با اختلالنافرمانی مقابله ای (۳۰ نفر) و عادی (۳۰ نفر) قرار داده شدند. این مطالعه از نوع علی مقایسه ای بوده و برای دو گروه پژوهش پرسشنامهعلایم مرضی کودکان (CSI-4) و آزمون دیداری- ادراکی آزمون آندره- ری اجرا شده است. نتایج آزمون T مستقل نشان داد که در سازماندهی-برنامه ریزی بین دو گروه تفاوت معناداری وجود دارد. با توجه به نتایج بدست آمده می توان نتیجه گیری کرد که اختلال نافرمانی مقابله ای نقایصی را در کارکردهای اجرایی در بعد سازماندهی-برنامه ریزی دارد و نیازمند مداخلات موثر در این زمینه است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.