مقایسه تاثیر آموزش به روش کلاس وارونه ای و روش تدریس ۵e بریادگیری دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی دردرس علوم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه تاثیر آموزش به روش کلاس وارونه ای و روش تدریس ۵e بریادگیری دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی دردرس علوم دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه تاثیر آموزش به روش کلاس وارونه ای و روش تدریس ۵e بریادگیری دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی دردرس علوم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه تاثیر آموزش به روش کلاس وارونه ای و روش تدریس ۵e بریادگیری دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی دردرس علوم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه تاثیر آموزش به روش کلاس وارونه ای و روش تدریس ۵e بریادگیری دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی دردرس علوم :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

این پژوهش به منظور مقایسه تاثیر اموزش بهروش کلاس وارونه ای و روش تدریس ۵e بریادگیری دانش اموزان پایه پنجم ابتدایی دردرس علوم صورت گرفت برای اجرای این پژوهش ازطرح شبه ازمایشی پیش ازمن پس ازمون بادوگروه استفاده شد ازمودنی ها شامل ۳۲ نفر دانش اموز دختر پایه ی پنجم مقطع ابتدایی بودند به منظور گرداوری داده ها ازدوازمون محقق ساخته ی پیش ازمون با ضریب پایایی الفای کرونباخ ۰/۸۶ و سنجشیادگیری با ضریب پایایی الفای کرونباخ ۰/۸۳ استفاده شد دراغاز دوره ی اموزشی ازدانش اموزان پیش ازمون بعمل آمد و پس ازپایان دوره اموزشی ازدانش اموزان ازمون سنجش یادگیری گرفته شد که نتایج با استفاده ازنرم افزار spss 16تحلیل شد برای تحلیل داده های بدست آمده دراین پژوهش ازروشهای امارتوصیفی و استنباطی و ازازمون t مستقل و Tهمبسته استفاده شد فرضیه ی پژوهش مبنی براینکه روش تدریس کلاس وارونه اینسبت به روش تدریس ۵e تاثیر بیشتری بریادگیری دانش اموزان دارد تایید شد p<0/05

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.