ارائه چارچوب نظری مدیریت بازاریابی از دیدگاه اسلام
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارائه چارچوب نظری مدیریت بازاریابی از دیدگاه اسلام دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارائه چارچوب نظری مدیریت بازاریابی از دیدگاه اسلام کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه چارچوب نظری مدیریت بازاریابی از دیدگاه اسلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارائه چارچوب نظری مدیریت بازاریابی از دیدگاه اسلام :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
هدف از این مقاله تنظیم وگسترش تعریف بازاریابی و تنظیم چارچوب آن از دیدگاه اسلام می باشد. در جهان تجاری حال حاضر، بازار و جهانی شدن در حال تبدیل به یک عقیده واقعی و تنظیم ارزشها در دنیایی است که تمامی گوشه های آن به هم متصل می باشد. در اینجا فعالیتهای بازاریابی نقش اساسی را در رشد و استانداردسازی رفتارهای تجاری در سرتاسر جهان ایفا می کنند. اما ریشه این فعالیتها در دنیاگرایی، ارزش واقعی مادیت ، داروینیسم اجتماعی، سودمندگرایی انسان اقتصادی عقلایی، تمایل و سمت و سو دارد. روح و جان این مکاتب خودخواهانه، مشوق سود و بدنبال بیشینه سازی خواسته است. اما در مقابل دیدگاه جهانی اسلام ارزش های دینی ، مذهبی ، فرهنگی و ارزش های عالمگیر را در بر می گیرد که می تواند پذیرش و احترام جهان شمولی را داشته باشد و یک فرهنگ بازاریابی متمایل به مشتری را در پیش چشم نمودار کند. که این هم می تواند تلفیقی متوازن از دوبعد مادی گرایی و معنوی گرایی با تاکید بر بیشینه سازی خیر و سعادت دنیا و آخرت باشد که بنیان و پایه ریز اخوت ، برادری و عدالت اقتصاد اجتماعی است. این مطالعه توصیفی کوشش خواهد کرد تا با مرور مختصری بر ادبیات بازاریابی مرسوم همزمان توسعه و تعریفی از بازاریابی اسلامی در چارچوب قرآن مقدس و ادبیات اسلامی تنظیم کند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.