ارائه چارچوب نظری مدیریت بازاریابی از دیدگاه اسلام


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه چارچوب نظری مدیریت بازاریابی از دیدگاه اسلام دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه چارچوب نظری مدیریت بازاریابی از دیدگاه اسلام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه چارچوب نظری مدیریت بازاریابی از دیدگاه اسلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه چارچوب نظری مدیریت بازاریابی از دیدگاه اسلام :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف از این مقاله تنظیم وگسترش تعریف بازاریابی و تنظیم چارچوب آن از دیدگاه اسلام می باشد. در جهان تجاری حال حاضر، بازار و جهانی شدن در حال تبدیل به یک عقیده واقعی و تنظیم ارزشها در دنیایی است که تمامی گوشه های آن به هم متصل می باشد. در اینجا فعالیتهای بازاریابی نقش اساسی را در رشد و استانداردسازی رفتارهای تجاری در سرتاسر جهان ایفا می کنند. اما ریشه این فعالیتها در دنیاگرایی، ارزش واقعی مادیت ، داروینیسم اجتماعی، سودمندگرایی انسان اقتصادی عقلایی، تمایل و سمت و سو دارد. روح و جان این مکاتب خودخواهانه، مشوق سود و بدنبال بیشینه سازی خواسته است. اما در مقابل دیدگاه جهانی اسلام ارزش های دینی ، مذهبی ، فرهنگی و ارزش های عالمگیر را در بر می گیرد که می تواند پذیرش و احترام جهان شمولی را داشته باشد و یک فرهنگ بازاریابی متمایل به مشتری را در پیش چشم نمودار کند. که این هم می تواند تلفیقی متوازن از دوبعد مادی گرایی و معنوی گرایی با تاکید بر بیشینه سازی خیر و سعادت دنیا و آخرت باشد که بنیان و پایه ریز اخوت ، برادری و عدالت اقتصاد اجتماعی است. این مطالعه توصیفی کوشش خواهد کرد تا با مرور مختصری بر ادبیات بازاریابی مرسوم همزمان توسعه و تعریفی از بازاریابی اسلامی در چارچوب قرآن مقدس و ادبیات اسلامی تنظیم کند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.