عنوان: بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات خودرویی(مطالعهموردی نمایندگی ایران خودرو در شهر تنکابن)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عنوان: بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات خودرویی(مطالعهموردی نمایندگی ایران خودرو در شهر تنکابن) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عنوان: بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات خودرویی(مطالعهموردی نمایندگی ایران خودرو در شهر تنکابن)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عنوان: بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات خودرویی(مطالعهموردی نمایندگی ایران خودرو در شهر تنکابن)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عنوان: بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات خودرویی(مطالعهموردی نمایندگی ایران خودرو در شهر تنکابن) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

ایجاد رضایت در مشتری مفهومی است که در کسب و کارهای امروزی به لحاظ اینکه مشتریان راضی به صورت مؤلفه اصلی موفقیت سازمانی درآمده اند مورد توجه بیش از پیش قرار گرفته است. در این پژوهش محقق با بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتری و بررسیتعامل بین آن ها، الگوی جدیدی از رضایت مشتری را ارائه نموده است، که جنبه نوآوری دارد. متغیرهای اصلی این الگو عبارت انداز: اعتماد، کیفیت درک شده خدمات، ارزش مالی، ارزش عاطفی، ارزش عملکردی،ارزش اجتماعی، رضایت مشتری. جامعه آماری این تحقیق تمامی مشتریان شعبات نمایندگی های ایران خودرو مستقر درشهر تنکابن بوده است و حجم نمونه باتوجه به جامعه نامحدود با استفاده از فرمول کوکران، ۴۸۳ محاسبه شده است. نمونه گیری تصادفی ساده و از طریق پرسشنامه انجام شده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار لیزرل استفاده شده است. نتایج پژوهش نشان میدهد که متغیرهای ارزش اجتماعی،کیفیت درکشده خدمات ،ارزش مالی،ارزش عملکردی واعتماد تاثیر قابل توجهی روی رضایت مشتری میگذارد؛ در حالی که، متغیرارزش عاطفیتاثیرمعناداری روی رضایت مشتری نداشته است. این پژوهش میتواند در راستای نتایج حاصل از آن، به دلیل ارائه ی اطلاعات مفید درحوزه ی بازاریابی رابطه ای و خدمات، برای محققان و بازاریابان ارزشمند باشد. به علاوه، پیشنهاداتی جهت بهبود و اثربخشی بیشتر نتایجحاصل از آن ارائه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.