بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی محصولات غذایی بر رفتارمصرف کنندگان با استفاده از مدل ۴P کاتلر و رویکرد شبکه عصبی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی محصولات غذایی بر رفتارمصرف کنندگان با استفاده از مدل ۴P کاتلر و رویکرد شبکه عصبی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی محصولات غذایی بر رفتارمصرف کنندگان با استفاده از مدل ۴P کاتلر و رویکرد شبکه عصبی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی محصولات غذایی بر رفتارمصرف کنندگان با استفاده از مدل ۴P کاتلر و رویکرد شبکه عصبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی محصولات غذایی بر رفتارمصرف کنندگان با استفاده از مدل ۴P کاتلر و رویکرد شبکه عصبی :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
در این پژوهش ابتدا تعریفی از فکر و رفتار مصرف کننده ، مفاهیم کلیدی رفتار مصرف کننده فرآیند تصمیم گیری خرید و سپس مدل فکر و رفتار مصرف کننده ارائه میشود . نتایج تحقیق حاضر بیانگر تاثیرگذاری متغیر برندمحصول برفکر و رفتار مصرف کنند است . این مقاله به شناسایی و رتبه بندی مهمترین عناصر آمیختهبازاریابی در رفتار مصرف کنندگان محصولات غذایی می پردازد با توجه به ساختار مساله از روش شبکه عصبی برای رتبه بندی عوامل ۴ گانه آمیخته بازاریابی استفادهشده است . پس از شناسایی معیارهای موثر بر انتخاب و خرید محصولات غذایی به کمک پرسشنامه ، با استفاده از درصد پاسخهای موافق و نمره آزمون لیکرت وتحلیل آن با توجه به وزن نهایی بدست آمده رتبه بندی شدند نتایج حاصل از این تحقیق نشان می دهد در بازاریابی محصولات غذایی ، عامل محصول رتبه اول ، ارتقاء رتبه دوم ، توزیع رتبه سوم و قیمت رتبه چهارم را دارند ، بنابراین در ارتباط با محصولات غذایی توجه به محصول از اهمیت زیادی برخوردار است و این مهمتر بودن محصول در محصولات غذایی نشانگر لزوم توجه بیشتر به ارائه سیاستهای مناسب می باشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.