بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف اصلی تحقیق حاضر بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر توسعه مدیریت ارتبط با مشتری (CRM) می باشد. از این رو برمبنای مدل رابینز ۱۰ مولفه برای فرهنگ سازمانی در نظر گرفته شد که عبارتند از: خلاقیت، ریسک پذیری، رهبری، انسجام نظام تشویق و پاداش، الگوهای ارتباطی، کنترل، حمایت مدیریت، سازش با پدیده تعارض و هویت سازمانی. بر این مبنا یک فرضیه اصلی و ۱۰ فرضیه فرعی طراحی شد. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه کارکنان بانک های صادرات در سطح شهرستان بستک (استان هرمزگان) می باشد که تعداد آن ها ۱۰۲ نفر و برای حجم نمونه تحقیق با توجه به جدول مورگان ۸۵ نفر در نظر گرفته شد. ابزار گردآوری داده ها، پرسشنامه و تحقیق از نوع پیمایشی است. داده های پژوهش با استفاده از نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته های تحقیق نشان می دهد که فرهنگ سازمانی بر روی توسعه مدیریت ارتباط با مشتری در بین کارکنان بانک صادرات شهرستان بستک بسیار مؤثر بوده، همچنین میان تمام مولفه های فرهنگ سازمانی و مدیریتارتباط با مشتری ارتباط مستقیم و بسیار قوی وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.