نقش خلاقیت (نوآوری) درتدوین استراتژی در صنایع بزرگ مطالعه موردی (شرکت پارس خودرو)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش خلاقیت (نوآوری) درتدوین استراتژی در صنایع بزرگ مطالعه موردی (شرکت پارس خودرو) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش خلاقیت (نوآوری) درتدوین استراتژی در صنایع بزرگ مطالعه موردی (شرکت پارس خودرو)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش خلاقیت (نوآوری) درتدوین استراتژی در صنایع بزرگ مطالعه موردی (شرکت پارس خودرو)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش خلاقیت (نوآوری) درتدوین استراتژی در صنایع بزرگ مطالعه موردی (شرکت پارس خودرو) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

این پژوهش به بررسی عوامل مؤثر تاثیر خلاقیت بر تدوین استراتژی سازمان پرداخته و همچنین روابط بین این عوامل را موردمطالعه قرار می دهد. در واقع مدل مفهومی پژوهش به طور مشخصی به دنبال بررسی عوامل مؤثر در تدوین استراتژی سازمانمی باشد. جامعه آماری این پژوهش کارمندان شرکت پارس خودرو بودند . پاسخ دهندگان با استفاده از روش نمونه گیریتصادفی ساده انتخاب شدند و دادههای مورد نیاز با استفاده از ابزار پرسشنامه از میان پاسخ دهندگان بدست آمد. از مجموع۳۵۰ پرسشنامه توزیع شده، ۳۶۵ پرسشنامه برای تجزیه و تحلیل نهایی مورد استفاده قرار گرفتند. مدل معادلات ساختاری(SEM) با استفاده از نرم افزار ایموس برای بررسی روابط میان سازه های این پژوهش به کار گرفته شد. یافته های پژوهشبیان می دارند که خلاقیت سازمانی تأثیر مستقیمی بر تدوین استراتژی سازمان دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.