رابطه بین یادگیری سازمانی با نو آوری و آمادگی برای تغییر در بین دبیران مقطع متوسطه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین یادگیری سازمانی با نو آوری و آمادگی برای تغییر در بین دبیران مقطع متوسطه دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین یادگیری سازمانی با نو آوری و آمادگی برای تغییر در بین دبیران مقطع متوسطه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین یادگیری سازمانی با نو آوری و آمادگی برای تغییر در بین دبیران مقطع متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین یادگیری سازمانی با نو آوری و آمادگی برای تغییر در بین دبیران مقطع متوسطه :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف رابطه بین یادگیری سازمانی با نوآوری و آمادگی برای تغییر در بین دبیران مقطع متوسطه شاهین شهر اصفهانبه روش همبستگی انجام شد. جامعه آماری این پژوهش را کلیه دبیران دبیرستان های شاهین شهراصفهان به تعداد ۳۲۳ نفر تشکیلدادند که از این تعداد با استفاده از فرمول نمونه گیری کوکران (۱۹۹۴) و به روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای متناسب با حجمتعداد ۱۷۵ نفر برای شرکت در پژوهش حاضر انتخاب شدند ابزار پژوهش شامل سه پرسشنامه استاندارد یادگیری سازمانیگومژوهمکاران (۲۰۰۵) با ۱۴ گویه، پرسشنامه نوآوری شاطری (۱۳۹۲) با ۲۱ گویه و پرسشنامه آمادگی برای تغییردانهایموهمکاران (۱۹۹۴) با ۱۶ گویه بود که روایی صوری توسط چند نفر از نمونه آماری و روایی محتوایی آنها با استفاده از نظراتاستادراهنما،متخصصین موضوعی تایید گردید و پایایی آنها نیز با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ برای پرسشنامه یادگیری سازمانی ۰/۷۷ پرسشنامه نوآوری ۰/۹۱ و پرسشنامه آمادگی برای تغییر ۰/۸۴ برآورد شد . به منظور تجزیه و تحلیل یافته های پژوهش از آمار توصیفی شامل میانگین، درصد انحراف معیار و فراوانی و آمار استنباطی شامل آزمون های رگرسیون چند گانه، ضریب همبستگیپیرسون ، آزمون تحلیل واریانس چندراهه و آزمون T استفاده شد. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل یافته ها نشان داد که بین بعد تعهد مدیریت (r=0/55, p<0/01) فضای باز و آزمایشگری (r=0/71, p<0/01) انتقال و یکپارچه سازی دانش (r=0/4, p<0/01) و دید سیستمی (r=0/63, p<0/01) از یادگیری سازمانی با نوآوری رابطه وجود داشت .همچنین بین فضای باز و آزمایشگری (r=0/17, p<0/01) با آمادگی برای تغییر رابطه وجود داشت. نتایج حاصل از رگرسیون گام به گام نشان داد بهترین پیش بینی کننده نوآوری در گام اول بعد فضای باز و آزمایشگری و در گام دوم بعد دید سیستمی بوده است. همچنین بهترین پیش بینی کننده آمادگی برای تغییر در گام اولفضای باز و آزمایشگری بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.