مقایسه ارزش ویژه نام تجاری با رفتار مصرف کنندگان کشورهای جمهوری اسلامی ایران و کانادا (مطالعه موردی: تلفن همراه، نام تجاری سامسونگ)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه ارزش ویژه نام تجاری با رفتار مصرف کنندگان کشورهای جمهوری اسلامی ایران و کانادا (مطالعه موردی: تلفن همراه، نام تجاری سامسونگ) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه ارزش ویژه نام تجاری با رفتار مصرف کنندگان کشورهای جمهوری اسلامی ایران و کانادا (مطالعه موردی: تلفن همراه، نام تجاری سامسونگ) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه ارزش ویژه نام تجاری با رفتار مصرف کنندگان کشورهای جمهوری اسلامی ایران و کانادا (مطالعه موردی: تلفن همراه، نام تجاری سامسونگ)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه ارزش ویژه نام تجاری با رفتار مصرف کنندگان کشورهای جمهوری اسلامی ایران و کانادا (مطالعه موردی: تلفن همراه، نام تجاری سامسونگ) :
تعداد صفحات :۲۰
چکیده مقاله:
هدف از این پژوهش مقایسه ارزش ویژه نام تجاری با رفتار مصرف کنندگان در کشورهای جمهوری اسلامی ایران و کانادا بود. جامع آماری این پژوهش را کشورهای ایران و کانادا تشکیل می دادند. روش تحقیق پیمایشی- توصیفی بود . ابزار گردآوری دادهها پرسشنامه می باشد.جامعه آماری این پژوهش را مصرف کنندگان ایرانی و کانادایی تشکیل می دادند. جهت انتخاب اعضاء نمونه از روش نمونه گیری غیر احتمالی- در دسترس استفاده شده است. در مجموع ۲۰۴ نفر از ایران و ۱۰۸ نفر از کانادا در این پژوهش شرکت کردند داده ها با استفاده از آمار توصیفی ، آزمون t دو جامعه مستقل تحلیل شد . نتایج نشان داد که بین دو کشور ایران و کانادا از لحاظ توسعه نام تجاری ، ترجیح نام تجاری و قصد خرید تفاوت معناداری وجود دارد. و از لحاظ پرداخت بهای اضافی در دو کشور تفاوتی مشاهده نشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.