مقایسه ارزش ویژه نام تجاری با رفتار مصرف کنندگان کشورهای جمهوری اسلامی ایران و کانادا (مطالعه موردی: تلفن همراه، نام تجاری سامسونگ)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه ارزش ویژه نام تجاری با رفتار مصرف کنندگان کشورهای جمهوری اسلامی ایران و کانادا (مطالعه موردی: تلفن همراه، نام تجاری سامسونگ) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه ارزش ویژه نام تجاری با رفتار مصرف کنندگان کشورهای جمهوری اسلامی ایران و کانادا (مطالعه موردی: تلفن همراه، نام تجاری سامسونگ)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه ارزش ویژه نام تجاری با رفتار مصرف کنندگان کشورهای جمهوری اسلامی ایران و کانادا (مطالعه موردی: تلفن همراه، نام تجاری سامسونگ)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه ارزش ویژه نام تجاری با رفتار مصرف کنندگان کشورهای جمهوری اسلامی ایران و کانادا (مطالعه موردی: تلفن همراه، نام تجاری سامسونگ) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش مقایسه ارزش ویژه نام تجاری با رفتار مصرف کنندگان در کشورهای جمهوری اسلامی ایران و کانادا بود. جامع آماری این پژوهش را کشورهای ایران و کانادا تشکیل می دادند. روش تحقیق پیمایشی- توصیفی بود . ابزار گردآوری دادهها پرسشنامه می باشد.جامعه آماری این پژوهش را مصرف کنندگان ایرانی و کانادایی تشکیل می دادند. جهت انتخاب اعضاء نمونه از روش نمونه گیری غیر احتمالی- در دسترس استفاده شده است. در مجموع ۲۰۴ نفر از ایران و ۱۰۸ نفر از کانادا در این پژوهش شرکت کردند داده ها با استفاده از آمار توصیفی ، آزمون t دو جامعه مستقل تحلیل شد . نتایج نشان داد که بین دو کشور ایران و کانادا از لحاظ توسعه نام تجاری ، ترجیح نام تجاری و قصد خرید تفاوت معناداری وجود دارد. و از لحاظ پرداخت بهای اضافی در دو کشور تفاوتی مشاهده نشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.