مشتری مداری و کیفیت گرایی ضرورت سازمان های امروز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مشتری مداری و کیفیت گرایی ضرورت سازمان های امروز دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مشتری مداری و کیفیت گرایی ضرورت سازمان های امروز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مشتری مداری و کیفیت گرایی ضرورت سازمان های امروز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مشتری مداری و کیفیت گرایی ضرورت سازمان های امروز :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

مشتری مداری یعنی سعی در برآورده کردن خواسته های مشتریان با تکیه بر قوانین الهی، حق مداری، رضایت طرفین معامله، عدم ضرر و انصاف بنابراین به نظر می رسد که محوری بودن مشتریان، اصلی مسلم و خدشه ناپذیر است و سازمان برای رسیدن به اهداف خود باید تلاش کند از طریق تامین نیازهای کاربردی، احساسی و منطقی متقاضیان رضایت آنان را جلب نماید. کلیه سازمانهای امروزی نیازمند رقابت در عرصههای مختلف از جمله خدمات هستند، ارایه خدمات با کیفیت در دستیابی به مزیت رقابتی پایدار ازاهمیت قابل ملاحظهای برخوردار است. سازمانها و شرکتها جهت بقاء و موفقیت در بازارهای رقابتی، ناگزیرند خدمات با کیفیتی به مشتریان ارایه کنند. بنابراین با توجه به اینکه در سازمانهای امروزی مشتری مداری و کیفیت گرایی یک ضرورت می باشد در این تحقیق به بررسی موضوع مشتری مداری ، رضایت مشتری ، جلب رضایت مشتریان ، کیفیت سازمان و کیفیت ،مدیریت کیفیت فراگیر،راهکارهای تقویت کیفیت گرایی ،مشتری مداری و کیفیت خدمات می پردازیم

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.