داده کاوی موانع و محدودیت های اجرای بازاریابی رابطه مند:مطالعه موردی (بیمه ملت)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 داده کاوی موانع و محدودیت های اجرای بازاریابی رابطه مند:مطالعه موردی (بیمه ملت) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد داده کاوی موانع و محدودیت های اجرای بازاریابی رابطه مند:مطالعه موردی (بیمه ملت)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی داده کاوی موانع و محدودیت های اجرای بازاریابی رابطه مند:مطالعه موردی (بیمه ملت)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن داده کاوی موانع و محدودیت های اجرای بازاریابی رابطه مند:مطالعه موردی (بیمه ملت) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

بخش خدمات دستخوش تغییراتی است که پیش تر در تاریخ خود تجربه نکرده است. این تغییرات هم بر ساختار صنعت و هم ماهیت در طی سالهای اخیر به یک مفهوم مشهور نزد بازاریابان و دانشگاهیان ،« بازاریابی رابطه مند » رقابت تأثیر شگرف داشته است اصطلاح رشته بازاریابی تبدیل شده است . معاملاتی که تنها بر اثر بخشی عناصر آمیخته بازاریابی تاکید داشت، به سوی بازاریابی مبتنی بر رابطه و برقراری مدیریت موثر ارتباط با مشتری تغییر جهت داده است. در این پژوهش به رابطه سه متغیر مستقل موانع محیطی، موانع ساختاری و سیستمی با بازاریابی رابطه مند پرداخته ایم که نتایج نشان داد هر سه متغیر با بازاریابی رابطه مند ارتباط معنی داری دارند این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از لحاظ گردآوری اطلاعات پژوهشی میدانی با استفاده از ابزار پرسشنامه می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.