بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی کارکنان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی کارکنان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی کارکنان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی کارکنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی کارکنان :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
کارکنان به عنوان مشتریان داخلی سازمانها نقش اساسی را بر عهده دارند . تحقیقات متعدد اثبات کردهاند که رضایت شغلی کارکنان، رابطه مستقیم و موثری با تعهد سازمانی دارد که این امر باعث افزایش کارآیی و بهبود عملکرد سازمان خواهد شد. در این مقاله پس از بررسی شاخصههای موثر بر بازاریابی داخلی، به بررسی ارتباط میان بازاریابی داخلی و رضایت شغلی و تعهد سازمانی کارمندان خواهیم پرداخت. در این پژوهش از نظرات تمامی کارمندان شرکت یاس مدیا سپهر( ۱۵۰ نفر) استفاده شدهاست. به منظور تحلیل داده ها از دو نرمافزار SPSS و LISREL استفاده شده است. نتایج نشان میدهد که متغیرهای تحقیقا ت بازار، آموزش و ارتباطات داخلی تاثیر مثبتی بر بازاریابی داخلی دارد و بازاریابی داخلی نیز، رابطه معنادار و مثبتی با افزایش رضایت شغلی و تعهد سازمانی کارمندان خواهد داشت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.