تربیت علمی و فناورانه دانش آموزان در محیط یادگیری الکترونیکی:ویژگیها،چالش ها و راهکارها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تربیت علمی و فناورانه دانش آموزان در محیط یادگیری الکترونیکی:ویژگیها،چالش ها و راهکارها دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تربیت علمی و فناورانه دانش آموزان در محیط یادگیری الکترونیکی:ویژگیها،چالش ها و راهکارها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تربیت علمی و فناورانه دانش آموزان در محیط یادگیری الکترونیکی:ویژگیها،چالش ها و راهکارها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تربیت علمی و فناورانه دانش آموزان در محیط یادگیری الکترونیکی:ویژگیها،چالش ها و راهکارها :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
هدف از این مقاله ، بررسی تربیت علمی و فناورانه یادگیرندگان به عنوان یکی از اهداف و ساحت های تعلیم و تربیت در محیط علمی وفناورانه یادگیری الکترونیکی مدارس از منظر ویژگیهای مطلوب دانش آموزان در منطقه موسیان و شهرستان دهلران در استان ایلام است.این پژوهش از نوع تحقیقات کاربردی و غیر آزمایشی می باشد. روش آماری هم روش تحلیل عاملی است. نتایج این پژوهش نشان داد کهویژگیهای مطلوب تربیت علمی و فناورانه دانش آموزان به ترتیب عبارت اند از : اعتماد به نفس و مسئولیت پذیری ، انگیزش ،مهارت در فناوری اطلاعات و ارتباطات ، مشارکت و خلاقیت و توانمندی های مجازی. در پایان پژوهش در بررسی عوامل موثر در موفقیت تربیتعلمی و فناورانه در فضا و محیط یادگیری الکترونیکی به دو دسته عوامل پشتیبانی و تعاملاتی وسیع و استفاده از محتوا و ابزار هایآموزشی مناسب اشاره شده است. در پایان پژوهش مشخص شد که رابطه و تناسب بین تربیت علمی و فناورانه در محیط و فضای یادگیری الکترونیکی به عنوان یکی از ابعاد و ساحت های تربیت بشری با آموزه های دینی – اسلامی و به عبارتی تربیت اسلامی مثبت می باشد. در پایان ضمن نتیجه گیری ، چالش ها ، توصیه ها و راهکارهای عملی نیز ارائه شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.