بررسی تاثیر ابعاد محتوایی وب سایت و اعتماد الکترونیکی بر روی اثر بخشی بازاریابی الکترونیکی در صنایع غذایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ابعاد محتوایی وب سایت و اعتماد الکترونیکی بر روی اثر بخشی بازاریابی الکترونیکی در صنایع غذایی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ابعاد محتوایی وب سایت و اعتماد الکترونیکی بر روی اثر بخشی بازاریابی الکترونیکی در صنایع غذایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ابعاد محتوایی وب سایت و اعتماد الکترونیکی بر روی اثر بخشی بازاریابی الکترونیکی در صنایع غذایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ابعاد محتوایی وب سایت و اعتماد الکترونیکی بر روی اثر بخشی بازاریابی الکترونیکی در صنایع غذایی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

یک مزیت اینترنت این است که ابزار مناسبی را برای فعالیت های بازاریابی در حال افزایش شرکت ها فراهم می کند. با این حال باید به اثربخشی اینترنت، در رابطه با دستیابی سازمان به اهداف طولانی و کوتاه مدت، شناسایی سهامداران استراتژیک)ازجمله مشتریان، مدیران، مالکان( و برآورده شدن آرزوهایشان توجه کرد. از طرفی جذابیت وب سایت نقش مهمی در زمان ماندگاری کاربر و بالا بردن انگیزش برای کاوش و جستجوگری بازی می کند و قابلیت استفاده از وب سایت، یک شرط ضروریبرای بقا است. در همین راستا، هدف اصلی اسن پژوهش تعیین تاثیر بعد محتوایی وب سایت و اعتماد الکترونیکی بر رویاثربخشی بازاریابی الکترونیکی در صنایع غذایی می باشد.دراین پژوهش از مدل رحیم نیا و حسن زاده) ۳۱۰۲ ( که در بر گیرنده متغیرهای بعد اطلاعاتی وب سایت، بعد طراحی وب سایت، اعتماد الکترونیکی و اثربخشی بازاریابی الکترونیکی می باشد،استفاده شده است. روش تحقیق حاضر از لحاظ هدف کاربردی و بر حسب روش تحقیقی توصیفی پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش -شامل مدیرعامل، مدیرفناوری اطلاعات و مدیر بازاریابی و فروش شرکت های صنایع غذایی درتهران می باشند. در تهیه داده ها از طرح تحقیقات میدانی با استفاده از پرسشنامه در نیمسال دوم ۰۲۳۲ صورت گرفته است. برای آزمون فرضیه های پژوهشاز مدل یابی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار Smart PLS استفاده شده است. یافته های پژوهش نشان می دهد که، ابعاد محتوایی وب سایت)بعد اطلاعاتی و بعد طراحی( بر روی اعتماد الکترونیکی و برروی اثربخشی بازاریابی الکترونیکی تاثیر مثبت دارد در حالیکه اعتماد الکترونیکی بر روی اثربخشی بازاریابی الکترونیکی تاثیر ندارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.