بازاریابی سازمانی در مقابل بازاریابی مصرفی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بازاریابی سازمانی در مقابل بازاریابی مصرفی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بازاریابی سازمانی در مقابل بازاریابی مصرفی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی سازمانی در مقابل بازاریابی مصرفی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بازاریابی سازمانی در مقابل بازاریابی مصرفی :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
علم بازاریابی را می توان به دو شاخه کلی تقسیم کرد؛ بازاریابی مصرفی و بازاریابی سازمانی. بطور معمول ۵۰ تا ۷۰ درصد سود موسسات انتفاعی به سرمایه گذاری مجدد در انجام خریدهای سازمانی برمی گردد. اصولا خریدهای صنعتی به سه دلیل انجام می شوند: تولید کالا و یا خدمتی دیگر، کاهش هزینه و نهایتا کسب سود. اصول و مفاهیم اولیه این دو نوع بازاریابی مشابه هستند و تنها در برخی موارد تفاوت هایی وجود دارد که در این بحث به آنها خواهیم پرداخت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.