آنالیز ترمودینامیکی برای ارزیابی راندمان حرارتی و قدرت سیستم هیبریدی GT-SOFE


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آنالیز ترمودینامیکی برای ارزیابی راندمان حرارتی و قدرت سیستم هیبریدی GT-SOFE دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آنالیز ترمودینامیکی برای ارزیابی راندمان حرارتی و قدرت سیستم هیبریدی GT-SOFE  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آنالیز ترمودینامیکی برای ارزیابی راندمان حرارتی و قدرت سیستم هیبریدی GT-SOFE،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن آنالیز ترمودینامیکی برای ارزیابی راندمان حرارتی و قدرت سیستم هیبریدی GT-SOFE :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

پیل سوختی اکسید جامد در سال های اخیر به عنوان یکی از تکنولوژی های اصلی با داشتن راندمان بالا برای تولید انرژی الکتریکی از هیدروژن و دیگر هیدروکربن ها مورد استفاده قرار گرفته است. این تکنولوژی چه به صورت پیل سوختی به تنهایی و چه با سیستم های توربین گاز می تواند به صورت هیبریدی مورد استفاده قرار بگیرد. آنالیز ترمودینامیکی کامل برای این سیستم توسعه پیدا می کند. معادلات بالانس جرمی و اگزرژی نه تنها بر روی کل پروسه، بلکه بر روی تک تک اجزای سیستم هیبریدی صورت گرفته تا امکان برآورد راندمان حرارتی برای سیستم هیبریدی بوجود بیاید. همچنین منابع مختلف برگشت ناپذیری در سیستم پیل سوختی اکسید جامد مورد بحث و مدل سازی قرار گرفته و مطالعه ی پارامتری صورت گرفته تأثیرات حررات و فشار بر روی برگشت ناپذیری های پیل سوختی اکسید جامد و راندمان آن را مشخص می نماید. هم از متان و هم سوخت هیدروژن برای SOFC استفاده کرده و مطالعات بر روی هر دوی آنها صورت می گیرد. با توجه به اینکه بیشترین سهم توان تولیدی در سیستم های هیبریدی مربوط به پیل سوختی می باشد. روابط بکاررفته در پیل بطور کامل و در دو بخش مجزای محاسبات الکتروشیمیایی و محاسبات حرارتی توضیح داده خواهد شد. قابل ذکر است در ادامه یک نیروگاه توربین گاز به همراه یک پیل سوختی اکسید جامد شبیه سازی خواهد شد و روابط ترمودینامیکی آن مورد بررسی قرار می گیرد. مدل های اولیه برای هر مؤلفه با استفاده از قوانین اول ودوم ترمودینامیک توسعه یافته اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.