بررسی رابطه بین سرمایه فکری و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) (مطالعه موردی: شرکت سهامی بیمه ایران در شهر تهران)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین سرمایه فکری و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) (مطالعه موردی: شرکت سهامی بیمه ایران در شهر تهران) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین سرمایه فکری و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) (مطالعه موردی: شرکت سهامی بیمه ایران در شهر تهران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین سرمایه فکری و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) (مطالعه موردی: شرکت سهامی بیمه ایران در شهر تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین سرمایه فکری و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) (مطالعه موردی: شرکت سهامی بیمه ایران در شهر تهران) :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
هدف این مطالعه، بررسی رابطه بین سرمایه فکری با مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت سهامی بیمهایران در شهر تهران می باشد.روش تحقیق توصیفی-پیمایشی از نوع همبستگی است. جامعه ی آماریاین پژوهش شامل کلیه کارکنان شرکت سهامی بیمه ایران در شهر تهران به تعداد ۷۱۴ نفر و تعدادنمونه با استفاده از فرمول کوکران ۲۵۰ نفر تعیین که به روش تصادفی ساده انتخاب شدند.در اینپژوهش از دو پرسشنامه سرمایه فکری و مدیریت ارتباط با مشتری استفاده شد،که روایی آنها با استفادهاز نظرات خبرگان و کارشناسان تایید و پایایی آنها با استفاده از آلفای کرونباخ به ترتیب ۸۹% و ۸۴% بهدست آمد. برای آزمون فرضیه ها از آزمون کمولموگروف- اسمیرنوف ، همبستگی پیرسون و رگرسیونگام به گام استفاده شد.نتایج نشان داد که بین سرمایه فکری و مدیریت ارتباط با مشتری رابطه معنیداری وجود دارد و مولفه های سرمایه انسانی و سرمایه مشتری ،متغیر مدیریت ارتباط بامشتری را بهترپیش بینی می کنند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.