بررسی نقش عملکرد مشتری در حوزه ی خدمات (بانک ها و مؤسسات مالی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش عملکرد مشتری در حوزه ی خدمات (بانک ها و مؤسسات مالی) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش عملکرد مشتری در حوزه ی خدمات (بانک ها و مؤسسات مالی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش عملکرد مشتری در حوزه ی خدمات (بانک ها و مؤسسات مالی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش عملکرد مشتری در حوزه ی خدمات (بانک ها و مؤسسات مالی) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف از انجام پژوهش حاضر ، بررسی نقش عملکرد مشتری در حوزه ی خدمات می باشد. در واقع باید گفت که اساس نظام بانکی به مشتریان وابسته می باشد و عملکرد مشتریان است که بقا یا فنای این مؤسسات را تحت تأثیر قرار می دهد. در این پژوهش که از روش مروری و کتابخانه ای استفاده شده است ابتدا به مبانی نظری موجود در این زمینه ، پیشینه و اهمیت عملکرد مشتری و … اشاره ای شده و در نهایت بعد از توضیح نتایج ، به مشکلات موجود در این زمینه و ارائه راهکارهایی در جهت حل آن پرداخته شده است. نتایج مطالعه نیز نشان از اهمیت توجه بیش از پیش به مفهوم مشتری و عملکرد وی در موفقیت یا عدم موفقیت بانک ها و مؤسسات مالی دارد. عملکرد مشتریان می تواند منجربه بقا یا عدم بقای مؤسسه شود .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.