ارزیابی عملکرد ابعاد و شاخص های مدیریت نوآوری در بنگاه صنایع پیشرفته حوزه کاتالیست های نفتی و پتروشیمی مطالعه موردی: شرکت تحقیقاتی و دانش بنیان گهرسرام


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی عملکرد ابعاد و شاخص های مدیریت نوآوری در بنگاه صنایع پیشرفته حوزه کاتالیست های نفتی و پتروشیمی مطالعه موردی: شرکت تحقیقاتی و دانش بنیان گهرسرام دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی عملکرد ابعاد و شاخص های مدیریت نوآوری در بنگاه صنایع پیشرفته حوزه کاتالیست های نفتی و پتروشیمی مطالعه موردی: شرکت تحقیقاتی و دانش بنیان گهرسرام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی عملکرد ابعاد و شاخص های مدیریت نوآوری در بنگاه صنایع پیشرفته حوزه کاتالیست های نفتی و پتروشیمی مطالعه موردی: شرکت تحقیقاتی و دانش بنیان گهرسرام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی عملکرد ابعاد و شاخص های مدیریت نوآوری در بنگاه صنایع پیشرفته حوزه کاتالیست های نفتی و پتروشیمی مطالعه موردی: شرکت تحقیقاتی و دانش بنیان گهرسرام :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر به درک این موضوع کمک می کند که چگونه شیوه های مختلف مدیریت نوآوری با توسعه و ارتقاء سطح تکنولوژی ،و تجاری سازی ارتباط دارند. فعالیت تعریف شده و ارزیابی شده ای در راستای توسعه نوآوری در شرکت هایکوچک و متوسط ) SME ( سرمایه گذاری می کنند و شیوه های مدیریت نوآوری خود را در راستای رقابتی تر کردن آن ها بهبود می دهند. با این وجود، مشخص نیست که این شیوه ها چه تاثیری بر عملکرد شرکت در بازه ی زمانی بلند مدت خواهد داشت. مقاله پیش رو مدلی را برای بررسی و طبقه بندی شیوه های نوآوری و آزمودن تجربی تاثیر آنها بر عملکرد شرکت ها،در یکی از نمونه شرکت های فعال دانش بنیان در حوزه صنایع کاتالیست های نفتی و پتروشیمی، تشریح مینماید . در این مقاله با ارزیابی عملکرد ابعاد مدیریت نوآوری با استفاده از مدل Chiesa et al) ) (1996 نشان می دهد که در بستر فعالیتهای تکنولوژیکی ایران، شرکت های فعال صنایع پیشرفته و دانش بنیان که از نظر اندازه، موقعیت در زنجیره ارزشی و ساختارمالکیت مشابه هستند، با همت و تفکر مدیریتی نوین در امر نوآوری استفاده نموده و در ابعادی مهم و موثر شامل استراتژینوآوری، سیستم مدیریت و فرهنگ نوآوری به ترتیب از بالاترین و کارآمدترین وجه سازمان نوآور دانش بنیان موفق و اثربخش بوده و لیکن به دلیل ریز فاکتورهای متعدد در بدنه صنعتی و اقتصادی کشور، عامل تجاری و بازرگانی در جهت رقابت پذیری و تجاری سازی در بازار رقابت بین المللی به آن حد مطلوب جهانی نرسیده و میبایست با تلاش مضاعف و استفاده از مدلها ، متدها و شیوه های نوآورانه علمی.و همچنین استفاده از روش سیستماتیک تعامل بین المللی در نوآوری ، تحقق رقابت پذیری و رشد درآمد را حاصل نمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.