مدیریت ارتباط با مشتری CRM و چگونگی تخصیص منابع به مشتری ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت ارتباط با مشتری CRM و چگونگی تخصیص منابع به مشتری ها دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت ارتباط با مشتری CRM و چگونگی تخصیص منابع به مشتری ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت ارتباط با مشتری CRM و چگونگی تخصیص منابع به مشتری ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت ارتباط با مشتری CRM و چگونگی تخصیص منابع به مشتری ها :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

شعارهایی مانند مشتری مداری و حفظ حقوق مشتری که امروزه، هر سازمانی در تبلیغات خود مدعی انجام آن به بهترین وجه است بیانگر درک سازمانها از جایگاه مشتری و مشتری مداری در بازار رقابتی پرتلاطم امروزی است، بازاری که در آن مرگ و زندگی سازمانها و شرکتها را مشتری تعیین میکند. در چند دهه ی اخیر سازمانها با بیان، بحث مدیریت ارتباط با مشتری CRM سعی در ایجاد شاهراهی برای کسب مقبولیت از سوی مشتری و توسعه ی روابط با ایشان را داشته اند. به کارگیری CRM با خصوصیات تعهد، خدمت رسانی و… منحصربه فرد خود میتواند برگ برنده ای باشد برای سازمانهایی که از آن به بهترین وجه ممکن استفاده میکنند.در مقاله ی پیش رو ضمن معرفی مدیریت ارتباط بامشتریCRM و ویژگی های آن به بحث تخصیص منابع به مشتریان از دید CRM می پردازیم

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.