مدیریت ارتباط با مشتری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مدیریت ارتباط با مشتری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مدیریت ارتباط با مشتری :
تعداد صفحات :۶
چکیده مقاله:
مهمترین دارایی اغلب سازمان ها مشتریان آن ها هستند . مشتریان به خاطر ارتباط مستقیمی که با اقدامات یک سازمان دارند، منبع ارزشمندی برای فرصت ها، تهدیدات و سوالات عملیاتی مرتبط با صنعت مربوطه می باشند. در روندهای کسب و کارهای جدید ، به دست آوردن رضایت مشتریان جایگاهی مهم و حیاتی در اهداف سازمان ها به خود اختصاص داده است و مدیران ارشد به خوبی می دانند موفقیت آنها در راه رسیدن به اهداف کلان سازمان ، در گروه جلب رضایت مشتریان است . با توجه به اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری برای سازمانها در این پژوهش به بررسی و تعریف مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته شده است . و اطلاعات لازم برای این تحقیق از روش کتابخانه ای و با مطالعه کتابها ، مقالات و مجلات معتبر گردآوری شده است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.