تحلیل تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری آنلاین مشتریان در صنعت محصولات الکترونیک مطالعه موردی: فروشگاه اینترنتی لاوان در مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری آنلاین مشتریان در صنعت محصولات الکترونیک مطالعه موردی: فروشگاه اینترنتی لاوان در مشهد دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری آنلاین مشتریان در صنعت محصولات الکترونیک مطالعه موردی: فروشگاه اینترنتی لاوان در مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری آنلاین مشتریان در صنعت محصولات الکترونیک مطالعه موردی: فروشگاه اینترنتی لاوان در مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری آنلاین مشتریان در صنعت محصولات الکترونیک مطالعه موردی: فروشگاه اینترنتی لاوان در مشهد :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

این پژوهش به تحلیل تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری آنلاین مشتریان پرداخته شده است. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل خریدارانی است که حداقل یک بار به شیوه اینترنتی در سال ۹۴ از فروشگاه لاوان در شهر مشهد خرید نموده اند. جهت جمع آوری داده ها پرسش نامه ای بین ۳۸۴ نفر از خریداران محصولات کامپیوتری فروشگاه اینترنتی لاوان توزیع گردید. فرضیه ها با استفاده از آزمون تی تک نمونه ای به کمک نرم افزار اس پی اس مورد آزمون قرار گرفته اند یافته های آماری این پژوهش نشان داد که تاکتیک های بازاریابی رابطه مند اعتماد تعهد ارتباطات مدیریت تعارض بر وفاداری آنلاین مشتریان تاثیر دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.