باCRM در صنعت هتل مطالعه موردی بر روی ۱۰ هتل انتخابی در تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 باCRM در صنعت هتل مطالعه موردی بر روی ۱۰ هتل انتخابی در تهران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد باCRM در صنعت هتل مطالعه موردی بر روی ۱۰ هتل انتخابی در تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی باCRM در صنعت هتل مطالعه موردی بر روی ۱۰ هتل انتخابی در تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن باCRM در صنعت هتل مطالعه موردی بر روی ۱۰ هتل انتخابی در تهران :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

صنعت هتل یک بازار بسیار شکوفا، سودآور و رقابتی است. برای رقابت در چنین بازاری، هتل ها باید در حفظ روابطی خوب با مشتریان و جلب رضایت مشتریان تمرکز کنند. به طور فزاینده، سازمان ها با استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری CRM برای کمک به افزایش فروش درآمد بر حفظ و وفاداری مشتری تمرکز می کنند. پژوهش حاضر در شیوه مدیریت ارتباط با مشتری CRM در صنعت هتل انجام شد. به منظور مطالعه، نمونه ها به طور تصادفی از ۱۰ هتل از لیست رستوران و هتل تهران انتخاب شدند. با مدیران هتل برای برآوردن هدف مطالعه تماس گرفته شد. مشخص شد که بسیاری از مدیران نگرش مثبتی نسبت به شیوه های CRM و فعالیت های رایج به عهده گرفته شده پایگاه داده های موجود مشتریان دارند. از مزایای CRM افزایش رضایت مشتری و وفاداری مشتری است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.