بررسی تاثیر متغیرهای «حفاظت از حریم شخصی» و «کیفیت اطلاعات» بر اعتماد مشتری در e-commerce


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر متغیرهای «حفاظت از حریم شخصی» و «کیفیت اطلاعات» بر اعتماد مشتری در e-commerce دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر متغیرهای «حفاظت از حریم شخصی» و «کیفیت اطلاعات» بر اعتماد مشتری در e-commerce  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر متغیرهای «حفاظت از حریم شخصی» و «کیفیت اطلاعات» بر اعتماد مشتری در e-commerce،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر متغیرهای «حفاظت از حریم شخصی» و «کیفیت اطلاعات» بر اعتماد مشتری در e-commerce :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

امروزه کلیه فعالیتهای روزمره به سمت e_every thing پیش می رود و کاربرد فناوری اطلاعات و ابزارهای الکترونیکی جای خود را در همه رشته ها باز کرده است شاخه تجارت نیز از این امر مستثنی نبوده و بررسی شاخصها و پارامترهای موثر در جلب اعتماد مشتراین در توسعه وبهبود استفاده از این خدمات موثر است از آنجایی که سازمانهای عرضه کننده کالا و خدمات نیازمند درک مفهوم اعتماد در فضای سایبر و شناخت عوامل موثر بر آن هستند مقاله حاضر در دستیابی به چنین اهدافی به آنها یاری خواهد رساند . در این راستا چگونگی تاثیر عوامل «حفاظت از حریم شخصی مشاهده شده» و «کیفیت اطلاعات مشاهده شده» و بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک ارزیابی شده است بطور خلاصه نتایج حاصل از پژوهش حاکی از آن است که در سطح اطمینان ۹۵ درصد شاخصهای «کیفیت اطلاعات »و «حفاظت از حریم شخصی مشاهده شده توسط مشتری» بر اعتماد مشتریان تاثیر داشته اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.