بررسی رابطه بین هوش معنوی و شکلگیری کارآفرینی در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین هوش معنوی و شکلگیری کارآفرینی در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین هوش معنوی و شکلگیری کارآفرینی در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین هوش معنوی و شکلگیری کارآفرینی در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین هوش معنوی و شکلگیری کارآفرینی در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

در دهههای اخیر ورود مفاهیمی به تحقیقات و اقدامات مدیریتی همچون اخلاق، حقیقت، باور به خدا یا نیرویی برتر وجدان بخشش مهربانی، نوع دوستی و معنا اویی در کار حکایت از ظهور تفکرات جدید دارند. در سایه توجه به معنویت یکی از مفاهیم مهم شکل گرفتهدر سازمانها که به مباحث این پژوهش مربوط میشود هوش معنوی است. در واقع تحقیق حاضر به بررسی رابطه بین هوش معنوی وشکلگیری کارآفرینی در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام می پردازد، این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از جهت شیوه جمعآوری اطلاعات توصیفی پیمایشی و از نوع همبستگی محسوب میشود. روایی و پایایی ابزارهای اندازهگیری محاسبهو برای تحلیل واریانس چند متغیره به منظور مقایسه نمره عوامل تاثیرگذار بر ابعاد هوش معنوی برحسب عوامل جمعیت شناختی و ضریع همبستگی اسپیرمن جهت آزمون فرضیهها استفاده شده است.جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه کارکنان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام میباشد و با توجه به حجم جامعه آماری که ۰۲۳ نفر از کارکنان بوده است با استفاد ه ازفرمول کوکران حجم نمونه ۱۷۵ نفر از کارکنان اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام تعیین شد و از روش نمونهگیری تصادفی ساده استفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل دادهها از آمار توصیفی و استنباطی از نرمافزار SPSS استفاده شده است. یافتههای تحقیق نشان داده است که: ۵( بین تولید معنی شخصی و شکل گیری کارآفرینی رابطه معناداری وجود دارد. ۲( بین آگاهی وشکلگیری کارآفرینی رابطه معناداری وجود دارد. ۰( بین توسعه حالت آگاهی و شکلگیری کارآفرینی رابطه معناداری وجود دارد. ۴( بین تفکر انتقادی و شکلگیری کارآفرینی رابطه معناداری وجود دارد. یعنی بین هوش معنوی و شکلگیری کارآفرینی در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام رابطه مثبت و معنیداری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.