تعیین رابطه بین راهبردهای شناختی تنظیم هیجان با اضطراب امتحان دانش آموزان دخترمقطع سوم دبیرستان سیرجان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین رابطه بین راهبردهای شناختی تنظیم هیجان با اضطراب امتحان دانش آموزان دخترمقطع سوم دبیرستان سیرجان دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین رابطه بین راهبردهای شناختی تنظیم هیجان با اضطراب امتحان دانش آموزان دخترمقطع سوم دبیرستان سیرجان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین رابطه بین راهبردهای شناختی تنظیم هیجان با اضطراب امتحان دانش آموزان دخترمقطع سوم دبیرستان سیرجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین رابطه بین راهبردهای شناختی تنظیم هیجان با اضطراب امتحان دانش آموزان دخترمقطع سوم دبیرستان سیرجان :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

با عنایت به اینکه اضطراب امتحان یک مشکل مهم آموزشی است که اغلب توسط دانش اموزان ودانشجویان تجربه می شود تقریبا هر دانش آموزی در هنگام آزمون اضطراب دارد اما برای برخی از ان هااضطراب آن قدر شدید است که عملکردشان را تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین این هدف اساسی از انجام این پژوهش تعیین رابطه بین راهبردهای شناختی تنظیم هیجان با اضطراب امتحان در دانش اموزان دخترمقطع سوم متوسطه شهر سیرجان درسال ۱۳۹۴ بوده است. پژوهش حاضر توصیفی و از نوع همبستگی بوده است. جامعه آماری این پژوهش کلیه دانش آموزان مقطع سوم متوسطه شهر سیرجان در سال ۱۳۹۴ بودهاست. نمونه پژوهش حاضر ۲۰۰ نفر از دانش آموزان مقطع سوم به صورت نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شدند. ابزار این پژوهش پرسشنامه های اضطراب امتحان ساراسون) ۱۹۵۷ (، تنظیمشناختی هیجان گارنفسکی و همکاران) ۲۰۰۱ ( بوده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از ضریب همبستگی پیرسون، رگرسیون خطی استفاده گردید. نتایج نشان داد که بین راهبردهای شناختی تنظیم هیجان با اضطراب امتحان دانشجویان رابطه وجود دارد. بنابراین هر چه میزان استفاده از راهبردهای شناختی تنظیم هیجان بیشتر باشد، اضطراب امتحان کمتر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.