بررسی تاثیر بازاریابی محتوا بر استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری برای بهبود سطح رضایت مشتریان در کسب و کار الکترونیکی در شبکه اجتماعی و وب سایت ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بازاریابی محتوا بر استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری برای بهبود سطح رضایت مشتریان در کسب و کار الکترونیکی در شبکه اجتماعی و وب سایت ها دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بازاریابی محتوا بر استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری برای بهبود سطح رضایت مشتریان در کسب و کار الکترونیکی در شبکه اجتماعی و وب سایت ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بازاریابی محتوا بر استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری برای بهبود سطح رضایت مشتریان در کسب و کار الکترونیکی در شبکه اجتماعی و وب سایت ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بازاریابی محتوا بر استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری برای بهبود سطح رضایت مشتریان در کسب و کار الکترونیکی در شبکه اجتماعی و وب سایت ها :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

ارائه محتوای دیجیتالی در صنایع مختلف برای ارتقای کسب وکار از طریق فضای مجازی و اینترنت گسترش پیدا کرده است. اما سطح سرویس یا محتوایی که ارائه می شود هنوز به سطح قابل قبولی برای کاربران در مدیریت ارتباط با مشتری نرسیده است. در دنیای واقعی از استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری برای جذب مشتریان بالفعل و تداوم روابط با مشتریان قدیم استفاده می شود ولی هیچگاه از ترکیب بازاریابی محتوا و استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری که نیاز مبرم کسب وکار برخط امروزه می باشد سخنی به میان نیامده است. به همین دلیل در این مقاله، یک مدل معادلات ساختاری برای سنجش سطح کیفیتی بازاریابی محتوا در سه بعد محتوا، خدمات و ارائه دهنده محتوا ارائه می گردد. برای سنجش این ابعاد فاکتورهای قابلیت اطمینان ارائه دهنده، سودمندی و بهره وری، پایداری و پاسخگویی محتوا مطرح می شوند. در قالب این فاکتورها فرضیاتی بیان می شود که برای اثبات این فرضیات از پرسشنامه و نرم افزار SPSS بهره گرفته می شود. در نهایت، هدف این مقاله بررسی تاثیر محتوا در بهبود اجرای استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری برای افزایش سطح رضایت مشتریان است که نتایج نشان می دهد محتوا تاثیر مستقیم و غیرقابل انکاری در اجرای همه جانبه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در کسب وکار برخط و غیربرخط دنیای امروز دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.