مقاله تاثیر برنامه مداخله ای-آموزشی جرات ورزی، حل مساله و حرمت خود بر هوش هیجانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر برنامه مداخله ای-آموزشی جرات ورزی، حل مساله و حرمت خود بر هوش هیجانی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر برنامه مداخله ای-آموزشی جرات ورزی، حل مساله و حرمت خود بر هوش هیجانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر برنامه مداخله ای-آموزشی جرات ورزی، حل مساله و حرمت خود بر هوش هیجانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر برنامه مداخله ای-آموزشی جرات ورزی، حل مساله و حرمت خود بر هوش هیجانی :

مقاله تاثیر برنامه مداخله ای-آموزشی جرات ورزی، حل مساله و حرمت خود بر هوش هیجانی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۸۹ در روان شناسی کاربردی از صفحه ۵۲ تا ۶۴ منتشر شده است.
نام: تاثیر برنامه مداخله ای-آموزشی جرات ورزی، حل مساله و حرمت خود بر هوش هیجانی
این مقاله دارای ۱۳ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله جرات ورزی
مقاله حرمت خود
مقاله حل مساله
مقاله هوش هیجانی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف: هدف پژوهش حاضر تعیین میزان اثربخشی برنامه مداخله ای-آموزشی جرات ورزی، حل مساله و حرمت خود بر هوش هیجانی است تا زمینه تهیه یک برنامه مداخله ای برای افزایش هوش هیجانی فراهم آید.
روش: روش پژوهش از نوع شبه آزمایشی است. جامعه مورد مطالعه را دانش آموزان پسر دبیرستانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر تهران تشکیل می دهند. از میان این افراد ۱۵ نفر، که بهر هیجانی کمترین نمره را بین ۱۲۰ نفر به دست آوردند، به عنوان نمونه انتخاب شدند و تحت کار بندی آزمایشی قرار گرفتند. گروه آزمایش در ۱۵ جلسه ۹۰ دقیقه ای برای مولفه های جرات ورزی، حل مساله و حرمت خود آموزش دیدند.
یافته ها: تحلیل نتایج اندازه گیری مکرر همراه با انتقال اثر نشان داد که برنامه مداخله ای هوش هیجانی را افزایش می دهد. همچنین هر یک از سه قسمت برنامه آموزشی (جرات ورزی، حل مساله و حرمت خود) جداگانه باعث افزایش هوش هیجانی می شوند.
نتیجه گیری: برخلاف هوش شناختی که پدیده ای نسبتا ثابت و تغییرناپذیر است، هوش هیجانی را می توان با برنامه های آموزشی ارتقا داد و سازگاری فرد را بهبود بخشید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.