مقاله بررسی تاثیر مدیریت دانش KM بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری CRM در دانشگاه یزد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر مدیریت دانش KM بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری CRM در دانشگاه یزد دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر مدیریت دانش KM بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری CRM در دانشگاه یزد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر مدیریت دانش KM بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری CRM در دانشگاه یزد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر مدیریت دانش KM بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری CRM در دانشگاه یزد :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
امروزه ایجاد و حفظ ارتباط با مشتری نه فقط برای محصولات و خدمات، بلکه برای دستیابی به اطلاعات و دانش آنان، مفهوم جدیدی است که در قالب سیستم های مدیریت دانش مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر مدیریتدانش KM بر اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری CRM در دانشگاه یزد می باشد. مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش برای همه سازمان ها بویژه در محیط رقابتی کنونی به ابزار استراتژیک و کلیدی تبدیل شده است. در این پژوهش از پرسشنامه استاندارد استفاده و از چهار تن از خبرگان برای متناسب سازی سوالات با آموزش عالی کمک گرفته شد. همچنین ۰۷۰ نفر به صورت تصادفی به عنوان حجم نمونه از بین دانشجویان دانشگاه یزد انتخاب شدند. برای آزمون مدل از روش کمترین مربعات جزئی و از نرم افزار اسمارت پی ال اس ۳ نسخه ۱۰ استفاده شد. مشتری مداری، کسب دانش، انتشار دانش و فنآوری از طریق متغیرهای سازمانی بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری اثر مثبت و معناداری دارد.نتایج پژوهش نشان می دهد که متغیر سازمانی روی اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری t=21/629 ، =۰/۵۵۱ تاثیر مثبت و معناداری دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.