مقاله بررسی عوامل تأثیر گذار مدیریت ارتباط با مشتری بانک بر میزان رضایت مشتریان :( مورد مطالعه : بانکدی شهرستان خرم آباد)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی عوامل تأثیر گذار مدیریت ارتباط با مشتری بانک بر میزان رضایت مشتریان 🙁 مورد مطالعه : بانکدی شهرستان خرم آباد) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی عوامل تأثیر گذار مدیریت ارتباط با مشتری بانک بر میزان رضایت مشتریان 🙁 مورد مطالعه : بانکدی شهرستان خرم آباد) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل تأثیر گذار مدیریت ارتباط با مشتری بانک بر میزان رضایت مشتریان 🙁 مورد مطالعه : بانکدی شهرستان خرم آباد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی عوامل تأثیر گذار مدیریت ارتباط با مشتری بانک بر میزان رضایت مشتریان 🙁 مورد مطالعه : بانکدی شهرستان خرم آباد) :
تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
بی شک می توان گفت مهمترین دارایی اغلب سازمان ها مشتریان آنها هستند . مشتریان به خاطر ارتباط مستقیمی که با اقدامات یک سازمان دارند ، منبع ارزشمندی برای فرصت ها ، تهدیدات و سوالات عملیاتی مرتبط با صنعت مربوطه می باشند . امروزه برای رشد و بقا در عرصه رقابت اقتصادی شرکت ها ، سازمان ها باید به مشتریان اهمیتی ویژه بدهند. این تحقیق که یک پژوهش توصیفی و پیمایشی می باشد، که هدف آن سنجش میزان مدیریت ارتباط مشتری در بانک که برای ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتریCRM از متغیر های کیفیت خدمات ، ویژگی خدمات ، دسترسی به خدمات و رسیدگی به شکایت مشتریان مورد استفاده گرفته و در پایان به این نتیجه رسیده است که کیفیت خدمات ارائه شده بیشترین تأثیر را بر روی مدیریت ارتباط با مشتری دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.