مقاله شکاف ادراک در زمینه آموزش مسئولیتهای مدیریتی برای کنترلهای داخلی اساتید حسابداری و مدیریت کل کشور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شکاف ادراک در زمینه آموزش مسئولیتهای مدیریتی برای کنترلهای داخلی اساتید حسابداری و مدیریت کل کشور دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شکاف ادراک در زمینه آموزش مسئولیتهای مدیریتی برای کنترلهای داخلی اساتید حسابداری و مدیریت کل کشور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شکاف ادراک در زمینه آموزش مسئولیتهای مدیریتی برای کنترلهای داخلی اساتید حسابداری و مدیریت کل کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شکاف ادراک در زمینه آموزش مسئولیتهای مدیریتی برای کنترلهای داخلی اساتید حسابداری و مدیریت کل کشور :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
شکاف ادراک بین مدیران و حسابرسان در شرکتها همیشه بوده است. اما بدون تحقیقات جاری فاصله ادراک بین اساتید حسابداری ومدیریت، آموزش مدیران و حسابرسان قابل بررسی نمیباشد. آموزش نامناسب دانشگاه میتواند به شکاف ادراک میان مدیران و حسابرسان در محیط شرکتی کمک کند. در پژوهش حاضر محقق به دنبال شناخت زمینههای آموزش مسئولیتهای مدیریتی برای کنترل داخلی؛ شکاف ادراک بین اساتید حسابداری و مدیریت است. پژوهش حاضر شامل ۳ هدف فرعی و ۳ فرضیه است. برای گرداوری دادهها از پرسشنامه استفاده شده است. پرسشنامه شامل ۰۱ سئوال؛ ۷ سئوال عمومی و جمعیت شناختی و ۴ سئوال برای سنجش فرضیههای پژوهش است. ۰۶۱ پرسشنامه بدست محقق رسید که پس از استخراج دادهها، اطلاعات گردآوری شده توسط نرمافزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. عقاید استادان حسابداری و مدیریت در مورد سطح تحصیلات و مرتبط بودن رشته تحصیلی که در آن باید اطلاعات مربوط به کنترل داخلی به مدیران و حسابرسان داخلی در آینده آموزش داده بشود با یکدیگر تفاوتی ندارند، بنابراین فرضیههای فرعی اول، دوم با دادههای جمعآوری شده رد میشوند. عقاید استادان حسابداری و مدیریت در مورد اساتید شایسته و با تجربه که در آن باید اطلاعات مربوط به کنترل داخلی به مدیران و حسابرسان داخلی در آینده آموزش داده بشود با یکدیگر متفاوت است، بنابراین فرضیه فرعی سوم با دادههای جمعآوری شده تایید میشود. پژوهش انجام شده با توجه به نتایج فرضیات فرعی و در راستای آنها فرضیه اصلی حاکی از آن است که، سطح، رشته و اساتید شایسته در کاهش شکاف بین مدیران و حسابداران در زمینه کنترلهای داخلی موثر است. بنابراین فرضیه اصلی پژوهش تایید میشود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.