مقاله تحلیل توانمندی های فناورانه و نیاز نوآوری در تولید و بازاریابی صادراتی صنعت تولیدات گلخانه ای صنعتی (تحقیق موردی: تولید کنندگان صنعتی و صادرکنندگان گل و گیاهان زینتی استان خوزستان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل توانمندی های فناورانه و نیاز نوآوری در تولید و بازاریابی صادراتی صنعت تولیدات گلخانه ای صنعتی (تحقیق موردی: تولید کنندگان صنعتی و صادرکنندگان گل و گیاهان زینتی استان خوزستان) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل توانمندی های فناورانه و نیاز نوآوری در تولید و بازاریابی صادراتی صنعت تولیدات گلخانه ای صنعتی (تحقیق موردی: تولید کنندگان صنعتی و صادرکنندگان گل و گیاهان زینتی استان خوزستان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل توانمندی های فناورانه و نیاز نوآوری در تولید و بازاریابی صادراتی صنعت تولیدات گلخانه ای صنعتی (تحقیق موردی: تولید کنندگان صنعتی و صادرکنندگان گل و گیاهان زینتی استان خوزستان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل توانمندی های فناورانه و نیاز نوآوری در تولید و بازاریابی صادراتی صنعت تولیدات گلخانه ای صنعتی (تحقیق موردی: تولید کنندگان صنعتی و صادرکنندگان گل و گیاهان زینتی استان خوزستان) :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
یکی از مشکلات چرخه تولید محصولات گیاهی ؛ موضوع بازاریابی ودسترسی به خریدارمی باشد. در سالیان اخیر ، فناوری اطلاعات در عرصه تجارت ، بسیاری از این چالش ها را از پیش رو برداشته است و از آن می توان می توان در توسعه بخش تولیدات گیاهی و بخصوص بازاریابی محصولات کشاورزی استفاده نمود لذا شرکت ها ملزم به افزایش هرچه بیشتر کارایی در ارتباطات و استفاده از فناوری های نوین هستند. در حال حاضر پرورش گل و گیاهان زینتی از اهمیت بسیار برخوردار است ودر بسیاری از کشورهای جهان، با بهره گیری از دانش تولید گل و گیاهان زینتی، استفاده از تجهیزات مناسب، ارقام خوب وتکنولوژی های جدید کشت، به تولید این محصول در سطح بالا پرداخته اند تا بتوانند علاوه بر تأمین نیاز داخل کشور، مبالغ قابل توجهی ارز از طریق صادرات این محصول کسب کنند. یکی از عوامل اساسی در عدم موفقیت بکارگیری تکنولوژی برایکسب مزیت رقابتی در بنگاههای کشورهای در حال توسعه، عدم آگاهی و شناخت سطح قابلیت های تکنولوژیک بنگاه واستفاده از آنها در جهت مزیت های نسبی می باشد. استان خوزستان علیرغم اینکه یکی از قطب های مهم تولید گل و گیاه کشور محسوب می شود و از پتانسیل بالا در تولید برخوردار است لیکن در زمینه صادرات و حضور دربازارهای جهانی نقشچشمگیری ندارد. لذا در این تحقیق سعی بر آن شده که تنگناها از دیدگاه فناوری و سطوح مختلف تکنولوژیکی بررسی و ضمن شناسایی شکاف های موجود، راهکارهای پیشنهادی در جهت بهبود تولید و بازاریابی محصولات گل خانه ای صنعتی جهت بنگاههای مورد تحقیق در استان ارائه گردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.