مقاله بررسی اثر انعطاف پذیری اجزای سیستم فرمان و تعلیق بر پایداری خودرو
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی اثر انعطاف پذیری اجزای سیستم فرمان و تعلیق بر پایداری خودرو دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی اثر انعطاف پذیری اجزای سیستم فرمان و تعلیق بر پایداری خودرو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر انعطاف پذیری اجزای سیستم فرمان و تعلیق بر پایداری خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی اثر انعطاف پذیری اجزای سیستم فرمان و تعلیق بر پایداری خودرو :
تعداد صفحات:۵
چکیده:
رفتار دینامیکی و پایداری خودروهای سواری جزء ویژگی های مهم یک خودرو به حساب می آید. در اکثر پژوهش ها، اعضای مکانیزم های سیستم تعلیق و فرمان صلب در نظر گرفته می شوند در حالیکه این مکانیز ها دارای اعضای صلب نبوده و در سرعت های بالا بدلیلافزایش نیروهای وارد بر آن ها دچار تغییر شکل شده و ویژگی های دینامیکی و پایداری خودرو تغییر می کند . به منظور بررسی این اثر در این پژوهش تعدادی از عضوهای سیستم تعلیق و فرمان با استفاده از مازول آدامز/فلکس نرم افزار آدامز به عضوهایی انعطاف پذیر تبدیل شده و جایگزین حالت صلب می شوند. سپس خودرو مانورهایی را با سرعت های مختلف طی می کند. بررسی نتایج نشان داد که فرض انعطاف پذیری رک و تایرادها باعث افزایش پایداری و همچنین انعطاف پذیری طبق پایین منجر به کاهش چشمگیر پایداری و بیش فرمانی می شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.