مقاله رابطه باورهای مذهبی با شادی در معلمان مقطع ابتدایی ناحیه دو شهر اصفهان در سال تحصیلی ۹۳-۹۲


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه باورهای مذهبی با شادی در معلمان مقطع ابتدایی ناحیه دو شهر اصفهان در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه باورهای مذهبی با شادی در معلمان مقطع ابتدایی ناحیه دو شهر اصفهان در سال تحصیلی ۹۳-۹۲  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه باورهای مذهبی با شادی در معلمان مقطع ابتدایی ناحیه دو شهر اصفهان در سال تحصیلی ۹۳-۹۲،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه باورهای مذهبی با شادی در معلمان مقطع ابتدایی ناحیه دو شهر اصفهان در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
باورهای مذهبی و شادی از زمره موضوعات پژوهشی بسیار مهم برای محیط های کار محسوب می شوند .چرا که این پدیده ها از عوامل اصلی اثرگذار بررفتار انسان محسوب می گردد.هدف اصلی این پژوهش بررسی رابطه باورهای مذهبی و شادی معلمان در محیط کار در نظر گرفته شد.پژوهش حاضر یک پژوهش همبستگی بود که جامعه آماری آن را معلمان مقطع ابتدایی ناحیه دو شهر اصفهان در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ به تعداد ۶۹۰ نفر تشکیل دادندو از روش نمونه گیری طبقه ای متناسب با حجم (برحسب جنسیت و نوع مدرسه) انجام گرفت.ابزارهای مورد استفاده در پژوهش ،پرسشنامه سنجه دینداری بر مبنای الگوی گلارک و استارک با ۲۶ سوال که چهار بعد(اعتقادی،مناسکی،تجربی و پیامدی ) را می سنجد و پرسشنامه شادی اکسفورد با ۲۹ سوال چهار گزینه ای بوده است.داده های حاصل از پرسشنامه های پژوهش از طریق ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون گام به گام مورد تحلیل قرار گرفت.یافته ها نشان داد بین باورهای مذهبی با شادی رابطه معنادار وجود دارد و تمامی ابعاد باورهای مذهبی با شادی دارای رابطه معنا دار است .نتایج تحلیل رگرسیون گام به گام نیز حاکی از آن بود که ارتباط بین بعد مناسکی با شادی معنادار بوده است .براین اساس در گام اول ضریب بعد مناسکی ۱۱/۶ درصد واریانس شادی را تبیین می کند ولی رابطه ابعاد اعتقادی ،تجربی و پیامدی با شادی معنا دار نبوده است.هم چنین یافته های این پژوهش نشان داد بهترین پیش بینی کننده شادی در محیط کار معلمان بعد مناسکی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.