مقاله مقایسه روشهای مختلف محاسبه نیروی ترمز در واگنهای کفشی و دیسکی، ارزیابی و اعتبار بخشی عملکرد و طراحی سیستم ترمز از طریق تست


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه روشهای مختلف محاسبه نیروی ترمز در واگنهای کفشی و دیسکی، ارزیابی و اعتبار بخشی عملکرد و طراحی سیستم ترمز از طریق تست دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه روشهای مختلف محاسبه نیروی ترمز در واگنهای کفشی و دیسکی، ارزیابی و اعتبار بخشی عملکرد و طراحی سیستم ترمز از طریق تست  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه روشهای مختلف محاسبه نیروی ترمز در واگنهای کفشی و دیسکی، ارزیابی و اعتبار بخشی عملکرد و طراحی سیستم ترمز از طریق تست،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه روشهای مختلف محاسبه نیروی ترمز در واگنهای کفشی و دیسکی، ارزیابی و اعتبار بخشی عملکرد و طراحی سیستم ترمز از طریق تست :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
یکی از اصلی ترین وظایف پیش روی اتحادیه اروپایکپارچه سازی وسازگاری مقررات مربوط به حمل و نقل ریلی است.. بنابراین ،هدف اول و ارجح، حل مشکلات قابلیت به کار گیری فراگیر سیستمهای مختلف ریلی مورداستفاده دراتحادیه اروپا میباشد.تداوت بین گیج خطوط ریلی از ۵۳۴۱ تا ۵۶۶۱ ،به ویژه در واگنهای بهم متصل وجود لقیهای مختلف وسایط نقلیه ریلی ، سیستم های متفاوت زیرساختها وغیره موانع اصلی دردستیابی به این هدف می باشد یکی ازمشکلات دراینده نزدیک، ارزیابی ترمز واگنهای مختلف تولید شده در اروپای غربی و اتحاد جماهیر شوروی سابق است واگنهای باری درلیتوانی شامل این دو نوع از واگنها بوده و بنابر این ممکن است مشکلاتی در ارتباط با تصحیح نتایج محاسبه مسافت و نیروی ترمزی بروز نماید. در اینجا هدف اصلی بررسی روشهای ارزیابی ومحاسبه ترمزهای وسای نقلیه ریلی به ویژه ترمزهای کفشی جهت سنجش امکان یکپارچه کردن و هماهنگ کردن این روشاا می باشد. قابلیت اطمینان بالای روشهای ارزیابی ترمزوسایط نقلیه ریلی، یکی از اصلیترین مولفه های قابلیت به کار گیری فراگیر حمل و نقل در شبکه ریلی اتحادیه اروپا استت. پارامترهای ترمز واگنهای روسی بوسیله قوانین مربوط به محاسبه نیرو و پارامترهای مرتبط باکشش محاسبه و توسط وزارتخانه حمل ونقلروسیه تایید میشود. از طرف دیگر، ترمز واگنهای تولید شده در اروپای غربی باید از طریق روش تحلیل مشخصتات فنی برای قابلیت به کارگیری بین ریلی محاسبه شود. اصلیترین پارامتر در روش اروپائی وزن ترمز ودر روش روسی نیروی فشاری کفش ترمز است.در اینجا هدف تعیین وزن ترمزی واگنها از طریق مقدار تصحیح شده مسافت ترمزی متوسط می باشد.میزان انطباقدو روش ارزیابی به صورت مؤجز مورد بررسی قرارمی گیردو ضمن ارائه نحوه محاسبه نیروی ترمز در دو روش نتایج حاصل از مقایسه یین دو روش نیز ارائه شده و در انتها نیز روند محاسبه نیروی ترمزی در واگنها با ترمز دیسکی ارائه گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.